مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از اعزام ۱۵۲ دانش‌آموز زرندی به اردوهای راهیان نور خبرداد.
کد خبر: ۵۱۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 18 October 2017
حسین کاظمی در نشست کمیته برنامه‌ریزی اردوی راهیان نور شهرستان زرند با بیان اینکه هدف از این سفر معنوی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، گذشت و مقاومت است، اظهار داشت: دانش‌آموزان ما با حضور در این اردو، خودشناسی و خداشناسی را یاد گرفته و میثاق دوباره با شهدا و امام شهدا می‌بندند و با اعزام به مناطق جنگی با رشادت‌‌های مختلف شهدا و رزمندگان آشنا می‌شوند.

وی از آغاز اردوهای راهیان نور از آبان‌ماه سال جاری در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: اولین کاروان ارودهای راهیان نور چهارم آبان ماه سال جاری و در قالب چهار اتوبوس از دانش‌آموزان پسر به همراه 12 مربی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند بر رعایت دستورالعمل و ضوابط اردویی در اعزام دانش‌آموزان تأکید کرد و یادآور شد: این دانش‌آموزان از یادمان‌های عملیاتی خرمشهر، هویزه، طلائیه، اروند و دهلاویه بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این اردو در مسیر تثبیت و تحکیم پایه‌های اعتقادی دانش‌آموزان برگزار می‌شود افزود: دانش‌آموزان با اعزام به سرزمین‌هایی که دفاع مقدس در آنجا صورت گرفته بود، یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای خود را انجام می‌دهند.

کاظمی افزود: شهدای جنگ تحمیلی با نثار جان خود مسیر را برای سعادت و پیشرفت ما و نسل جوان جامعه هموار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار