فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان گفت: بسیج مستضعفین در دفاع از حریم ولایت با کسی تعارف ندارد و در مقابل هر گونه زیاده‌خواهی‌های داخلی و خارجی خواهد ایستاد.
کد خبر: ۵۱۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 18 October 2017
سرهنگ پاسدار علی اسدی امروز عصر در آئین تودیع و معرفه مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) شهرستان کرمان اظهار داشت: اگر چه دفاع مقدس تمام شده اما دفاع در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب همچنان ادامه دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: امروز اگر ایران و اسلام سربلند بوده و پرچم شیعه در جهان برافراشته است به برکت رهبری امام راحل و خون پاک شهیدان است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان با بیان اینکه این روزها در کشور مسائلی از جمله برجام و خروج از برجام در همه جا مطرح است، افزود: آمریکا از قبل از انقلاب با ایران دشمنی داشت و زمانی که منافع آن برای همیشه از ایران قطع شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دشمنی آمریکا شدیدتر شد.

وی با اشاره به اینکه باعث همه دشمنی آمریکا با ما عدم تبعیت از آن است خاطر نشان کرد: دلیل نافرجام ماندن برجام نیز عدم تبعیت از منویات ولایت است و بارها مقام معظم رهبری این موضوع را هشدار داده بودند.

اسدی با بیان اینکه سخنان ولایت فصل‌الخطاب است گفت: بسیج به هیچ گروه و جناح خاصی وابسته نیست و متعلق به مردم و نظام اسلامی است و همه کسانی که دل در گرو نظام اسلامی دارند بسیجی هستند.

وی با اشاره به اینکه تا انتقاد و مطالبه‌گری نباشد پیشرفتی در امور جامعه ایجاد نمی‌شود، افزود: بسیج با تمام توان مطالبه‌گراجرای ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان با اشاره به اینکه نظام اسلامی خطوط قرمزی دارد و ولایت خط قرمز بسیج در همه امور است گفت: افرادی هستند که دم از ولایت می‌زنند اما با امضای نامه از یک فتنه‌گر حمایت می‌کنند.  

وی با بیان اینکه در اساسنامه بسیج بر دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب تاکید شده است تصریح کرد: نمایندگانی که نامه حمایت از فتنه‌گران را امضا می‌کنند باید بدانند که بسیج مستضعفین در دفاع از حریم ولایت با کسی تعارف ندارد و در مقابل هر گونه زیاده‌خواهی‌های داخلی و خارجی خواهد ایستاد.

به گزارش تسنیم، در آئین تودیع و معرفه مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) شهرستان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، از تلاش‌های حجت‌الاسلام کمالی تجلیل و حجت‌الاسلام جعفری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) شهرستان کرمان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار