رئیس اداره ثبت احوال شهرستان زرند با بیان اینکه چنانچه افرادی تاکنون اقدام به تعویض کارت ملی هوشمند خود نکرده‌اند تا پایان سال جاری فرصت دارند گفت: در صورت عدم تعویض کارت ملی، یارانه این افراد قطع خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 18 October 2017
مجید نخعی ، با بیان اینکه 50 هزار کارت ملی هوشمند در زرند صادر شده است اظهار داشت: 50 هزار کارت ملی هوشمند دیگر نیز باید در زرند صادر شود.

وی با بیان اینکه چنانچه افرادی تاکنون اقدام به تعویض کارت ملی هوشمند خود نکرده‌اند تا پایان سال جاری فرصت دارند تصریح کرد: در صورت عدم تعویض کارت ملی، یارانه این افراد قطع خواهد شد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان زرند با بیان اینکه تعویض شناسنامه ظرف یک هفته انجام می‌شود افزود: تعویض کارت‌های ملی قدیمی به کارت ملی هوشمند هم دو هفته زمان می‌برد.

وی ابرازداشت: تا کنون حدود 20 درصد شناسنامه‌های مردم زرند مکانیزه شده‌‌اند.

نخعی با اشاره به اینکه در سال جاری هزار و 580 ولادت در شهرستان زرند داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته کاهش تولد داشتیم.

وی با بیان اینکه در شش ماهه اول در شهرستان زرند 244 مورد فوت داشتیم افزود: این میزان نسبت به سال گذشته با کاهش روبرو بوده است.

نخعی تصریح کرد: در شهرستان زرند در شش ماهه اول امسال هزار و 640 ازدواج ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش و 120 طلاق که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان زرند گفت: از هر پنج ازدواج در این شهرستان یک ازدواج به طلاق منجر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار