کاپیتان استقلال تهران، گفت: از همه هواداران ممنونم که امروز تا پایان بازی ما را حمایت کردند و امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده این روند پیروزی هایمان را ادامه دهیم.
کد خبر: ۵۱۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 20 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "خسرو حیدری" پس از پیروزی دو بر یک تیم برابر نساجی قائمشهر از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم زیرا در این چند وقت خیلی اذیت شده بودند و ما نتوانسته بودیم آن طور که دلمان می خواست آنها را شاد روانه خانه هایشان کنیم.

وی در خصوص دیدار برابر نساجی، گفت: عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم کاملا بر بازی مسلط شده و این دیدار حساس را با پیروزی به پایان برسانیم البته نساجی دقایقی بر روی دروازه ما فشار آورد اما بازیکنان ما توانستند با ارائه یک بازی خوب پیروزی را تقدیم هواداران کنند.

حیدری در خصوص این که در دربی چه نتیجه ای را رقم خواهید زد، ادامه داد: صحبت کردن درباره دربی زود است اما تلاش می کنیم تا بتوانیم ارائه گر یک بازی خوب باشیم.

وی در خصوص مصدومیتش هم گفت: کاملا طبیعی بود و عمدی در کار نبود. متاسفانه ضربه شدید بود و چند بخیه خورد اما مشکل خاصی نیست و از فردا می توانم در تمرین حضور داشته باشم.

کاپیتان استقلال در پایان بیان کرد: از همه هواداران ممنونم که امروز تا پایان بازی ما را حمایت کردند و امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده این روند پیروزی هایمان را ادامه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار