مدیر‌‌کل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر تاکنون برای دریافت تسهیلات زلزله به بانک معرفی شده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۰۰ نفر با بانک انعقاد قرارداد کرده‌اند که این آمار بسیار پایینی برای دریافت تسهیلات زلزله در زرند است.
کد خبر: ۵۱۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 21 October 2017
علی اکبر سلطانی‌نژاد اظهار‌ داشت: مردم پس از دریافت تسهیلات زلزله می‌توانند طی 2 سال خانه‌های خود را مقاوم و نوسازی کنند و از این جهت نگران ساخت و ساز در شرایط کنونی نباشند.

 وی با  بیان اینکه مردم تاپایان آبان‌ماه فرصت دارند برای دریافت تسهیلات زلزله به  اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند مراجعه کنند گفت: با شهرداری و نظام مهندسی زرند صحبت شده تا آنها به کسانی که تسهیلات زلزله دریافت می‌کنند تخفیف ویژه بدهند.

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان کرمان افزود: مسئله دریافت تسهیلات زلزله در شهرک‌های زرند رفع شده است و مردم می‌توانند برای تشکیل پرونده به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرند مراجعه کنند.

وی  بیان کرد: به هر واحد مسکن در شهر زرند 30 میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره به همراه 6 میلیون تومان کمک بلاعوض و به هر واحد مسکن روستایی 20 میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره به همراه 5 میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق می‌گیرد.

سلطانی‌نژاد افزود: با توجه به محدود بدون تسهیلات زلزله و زلزله‌های پیاپی در استان کرمان این یک فرصت خوب برای مردم زرند است تا خانه‌های خود را نوساز و مقاوم کنند.

مدیر‌کل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه 200 نفر تا الان برای دریافت تسهیلات زلزله به بانک‌ها معرفی شده‌اند، گفت: از این تعداد 100 نفر با بانک انعقاد قرارداد کرده‌اند که این آمار بسیار پایینی برای دریافت تسهیلات زلزله در زرند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار