نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: هفته آینده در کمیسیون اقتصادی بحث تشکیل سندیکای بانکی برای تامین مالی پروژه پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۱۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 21 October 2017
محمدرضا پورابراهیمی در جمع مردم کرمان در مسجد جواد‌الائمه‌(ع) بلوار جهاد شهر کرمان اظهارداشت: دشمنی آمریکا با ما به‌دلیل مبانی دینی ایرانیان است و آنها با تفکر شیعی و مهدویت ما مشکل دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از اینکه حکومت شیعی توانسته در دنیا موفق شود، ناراحت هستند گفت: این موضوع برای آنها گران تمام شده و سبب عصبانیت آنها شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا افزود: مواضع ترامپ جاهلانه است و همه ارکان نظام از مردم تا رهبر معظم انقلاب جواب او را دادند و سخنان ترامپ باعث وحدت و همدلی و یکپارچگی در کشور شد.

وی با بیان اینکه چند سال بحث برجام را مطرح کردند تا مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود اما نتیجه‌ای نداشت خاطرنشان کرد:‌‌ در بحث برجام اصلا تحریم اقتصادی کشور برداشته نشد که بخواهد برگردانده شود و فقط در بحث فروش نفت گشایشی انجام شد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه مواضع آمریکا در برابر کشور موضع استکباری بوده و تغییر‌پذیر نیست گفت: شهدای ما با شعار مکتبی "هیهات من الذله" در راه دفاع از اسلام در جبهه‌ها حاضر شدند و امروز هم همین شعار مردم ایران است.

وی با بیان اینکه امروز هم بعد از گذشت سال‌ها، شهید حججی‌ها تربیت شدند و وقتی این شهید خبر شهادتش منتشر می‌شود، غوغایی در کشور ایجاد می‌کند افزود: کسی که زیر بیرق سیدالشهداء(ع) باشد زیر بیرق اجنبی نمی‌رود و دشمن از این موضوع نگران است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا ادبیات جنگل را در دنیا ترویج می‌‌دهد، تصریح کرد: زمان اینکه آمریکا ثروت مردم ایران را به غارت ببرد گذشته و مردم دیگر اجازه آن اتفاقات ننگین زمان پهلوی را نمی‌دهند.

پورابراهیمی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی افزود: استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی پیشگام است و اتفاقات خوبی در استان کرمان رقم خورده است.

وی افزود: در بحث گازرسانی در شهرستان کرمان کارهای خوبی انجام شده و تقریبا 98 درصد جمعیت شهرستان کرمان از نعمت گاز برخوردارند و همه روستاهای بالای 20 خانوار نیز از داشتن برق بهره می‌برند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به سفر به استان هرمزگان به همراه استاندار کرمان و بازدید از پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان اظهار داشت: کار عظیمی در حال انجام است و امروز پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه هفته آینده در کمیسیون اقتصادی بحث تشکیل سندیکای بانکی برای تامین مالی پروژه پیگیری می‌شود گفت: 5 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار این پروژه بوده و یک پروژه ملی است و اجرای آن برای توسعه و آبادانی استان بسیار اهمیت دارد.

پورابراهیمی بیان کرد: با اجرای این پروژه 500 میلیون متر مکعب آب سالانه به استان کرمان منتقل می‌شود که بخشی از آن مربوط به استان هرمزگان است و در مجموع ‌سه استان از این خط انتقال آب استفاده می‌کنند و در فاز اول قرار است که 120 میلیون متر مکعب از این خط به استان منتقل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار