فرمانده سپاه ماهان با بیان اینکه زائران پاکستانی از روز سه‌شنبه وارد کشور می‌شوند گفت: موکب ماهان از دیروز راه‌اندازی شده و امسال علاوه بر زائران خارجی به زائران ایرانی هم خدمات ارائه می‌شود.
کد خبر: ۵۱۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 22 October 2017
حسن شیخ‌علی‌بابایی صبح امروز در جمع اعضای ستاد اربعین ماهان با بیان اینکه سال گذشته بخش ماهان برای پذیرایی از 20 هزار نفر زائر خارجی و شیعیان پاکستانی اعلام آمادگی کرد اظهار داشت: در ایام اربعین سال گذشته با کمک مردم و اهالی روستاهای مجاور این موکب میزبان 15 هزار نفر زائر همایش پیاده‌روی اربعین بود.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت این زائران از پاسگاه مرصاد تا ورودی شهر باغین بر عهده بسیج ماهان گذاشته شده است تصریح کرد: امسال 25 هیئت از استان کرمان برای راه‌اندازی موکب در ایام اربعین مجوز گرفتند.

فرمانده سپاه ماهان افزود: امسال پنج موکب برای پذیرایی زائرانی که از پاکستان وارد کشور می‌شوند در استان کرمان و در سیرجان، انار، فهرج، ریگان و ماهان در نظر گرفته شده است.

شیخ‌علی بابایی با بیان اینکه زمینی به ابعاد 100 متر در 100 متر مقابل پلیس‌راه ماهان برای راه‌اندازی این موکب در نظر گرفته شده است عنوان کرد: شش چشمه سرویس بهداشتی از کانکس‌های سپاه در آن جا تعبیه شده و شش چشمه سرویس بهداشتی هم در صورت همکاریِ هلال‌احمر در این موکب ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه زائران پاکستانی از روز سه‌شنبه وارد کشور می‌شوند گفت: موکب ماهان از دیروز راه‌اندازی شده و امسال علاوه بر زائران خارجی به زائران ایرانی هم خدمات ارائه می‌شود.

به گزارش تسنیم در این جلسه امام جمعه ماهان با بیان اینکه در ایام اربعین سال گذشته موکبی برای پذیرایی از زائران غیرایرانی در ماهان راه‌اندازی شد اظهار داشت: امسال هم در زمینی مقابل پلیس راه ماهان موکبی برای زائران غیرایرانی همایش جهانی اربعین راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد محمد‌زاده با اشاره به اینکه مکان فعلی باید به زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق و گاز مجهز شود تصریح کرد: در این زمینه نیازمند همکاری و مساعدت ادارات مربوطه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار