قهرمانان ورزشی استان کرمان با حضور رزم‌حسینی استاندار کرمان تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۱۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 23 October 2017
آئین تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی استان کرمان امروز صبح با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، ذکاءاسدی معاون سیاسی امنیتی استاندار، امیری‌خراسانی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان، رواسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان و جمعی از ورزشکاران در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد.

در این مراسم محمدتقی امیری‌خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه طرح توسعه ورزش قهرمانی استان با جدیت پیگیری می‌شود اظهار داشت: هدف‌گذاری این طرح برای سال 2030 و 2034 انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث استعدادیابی و قهرمان‌پروری را با تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش استان کرمان پیگیری می‌کنیم، گفت: ستاد بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی تشکیل شده و تا کنون دو جلسه مقدماتی ستاد نیز برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه پیش‌بینی حضور 15 ورزشکار آسیایی و 20 ورزشکار پاراآسیایی در مسابقات 2018 جاکارتای اندونزی از استان کرمان می‌شود افزود: پیش‌بینی می‌شود در مسابقات آسیایی در رشته‌های کاراته، دوچرخه‌سورای، وشوو، سنگ‌نوردی، تیراندازی به اهداف‌پروازی، ژیمناستیک، راگبی، سپک‌تاکرا و وزنه‌برداری ورزشکار داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیش‌بینی می‌شود در مسابقات پاراآسیایی در رشته‌های تیراندازی با کمان دو و میدانی، پرس‌سینه، قایقرانی، فوتبال، تیراندازی و والیبال نشسته ورزشکار داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار