مدیر‌عامل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۹۷ طرح تامین آب در روستاهای استان کرمان در حال اجراست، گفت: همزمان با اجرای این طرح‌ها مخازن آب در روستاها نیز حصار‌کشی می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 25 October 2017
علی رشیدی امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کرمان اظهار داشت: هزار و 850 منبع تامین آب در سراسر استان کرمان داریم که حفاظت از آنها کار بسیار سختی است.

وی از اجرای 497 طرح تامین آب در روستاهای استان کرمان خبر داد و گفت: همزمان با اجرای این طرح‌ها مخازن آب در روستاها نیز حصار‌کشی می‌شود.

در این جلسه محسن‌بیگی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز با اشاره به اینکه 4 هزار و 682 کپسول آتش‌نشانی برای مدارس استان کرمان به‌روز رسانی شده است گفت: برای حفاظت از فضاهای فیزیکی آموزش و پرورش دوربین مداربسته و سیستم اعلام سرقت نصب شده است.

وی با بیان اینکه در بحث اجرای پدافند غیر‌عامل 335 رزمایش دانش‌آموزی در مدارس سراسر استان برگزار شده است افزود: در این حوزه 803 نمایشگاه نیز برپا شده و دانش‌آموزان با پدافند غیر‌عامل آشنا شده‌اند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه حدود 800 فضای تخریبی مدرسه در استان کرمان وجود دارد خاطر‌نشان کرد: حتی با زلزله‌های خفیف امکان آسیب‌دیدن این مدارس وجود دارد.

علیرمضانی مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز کرمان نیز با بیان اینکه در سال‌های 95 و 96 بیش از 3 هزار دقیقه برنامه با موضوع پدافند غیر عامل پخش شده است اظهار‌داشت: 70 درصد جمعیت استان از سیگنال‌رسانی زمینی برخوردارند که در صورت قطع سیگنال ماهواره می‌توانند از طریق فیبر نوری از برنامه‌های صدا و سیما استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برای مواقع بحرانی نیازمند واحد سیار رادیویی و تلویزیونی هستیم افزود: 30 درصد مابقی سیگنال‌رسانی زمینی بسیار پر هزینه است که عمده آن در مناطق روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار