مراسم ترحیم پدر سردار قاسم سلیمانی با حضور بی‌نظیر مردم و مسئولان در مصلی کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 04 November 2017
مراسم ترحیم حاج حسن سلیمانی پدر سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی امروز عصر در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم مهمانانی از خارج از کشور، از کشورهای سوریه، عراق و لبنان برای عرض تسلیت به سردار سلیمانی حضور داشتند.

در این مراسم متن پیام تسلیت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پی درگذشت مرحوم حاج حسن سلیمانی پدر سردار حاج قاسم سلیمانی نیز قرائت شد.

در مراسم ترحیم پدر سردار سلیمانی محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، آیت‌الله جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در این مراسم اظهار‌ داشت: هر انسانی در زندگی خود یک جلوه و یک رویکرد خاص دارد که به آن شهرت پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بعضی انسان‌ها زندگی عالمانه دارند گفت: این افراد انسان‌های ارزشمندی هساتند که چراغ راه جامعه بوده و درجه بالایی از انسانیت را دارند.

امام جمعه اسبق جیرفت با بیان اینکه بعضی انسان‌ها با رویکرد اقتصادی شناخته می‌شوند افزود: این افراد هم اگر که در راستای خدمت به جامعه و اشتغالزایی و درآمد حلال پیش بروند انسان‌های ارزشمندی هستند.

وی با اشاره به اینکه بعضی انسان‌ها زندگی مومنانه دارند خاطر‌نشان کرد: مرحوم حاج حسن سلیمانی پدر سردار قاسم سلیمانی یک زندگی مومنانه داشت و در طول مدت زندگی خود زندگی‌اش سراسر پاکی بود.

عسکری با بیان اینکه خداوند به کسانی که در این دنیا زندگی پاک و مومنانه‌ای دارند درود می‌فرستد و می‌فرماید زندگی این افراد با مرگ نابود نمی‌شود گفت: خداوند پاداش این افراد را هم در دنیا می‌دهد و هم در آخرت.

وی با اشاره به اینکه یکی از پاداش‌هایی که خداوند به انسان پاک می‌دهد وجود فرزند صالح است افزود: سردار قاسم سلیمانی نتیجه زندگی مومنانه پدرش است.

امام جمعه اسبق جیرفت با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا  علیه ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران افزود: عملکرد انقلابی سپاه پاسداران در دفاع از مظلومان عالم باعث شده تا ترامپ اینگونه خشمگین شود و اینگونه وقیحانه سخن بگوید.

وی با بیان اینکه آمریکا باید از خشم بمیرد چرا که مردم ایران و سپاه پاسداران در مقابل زورگوئی‌های آنها ایستاده‌اند اظهار‌ داشت: داعش را برای براندازی اسلام تجهیز کردند اما رزمندگان اسلام آنگونه جواب آنها را دادند که این گروه تروریستی به ورطه نابودی رفته است.

در این مراسم سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به نیابت از سردار قاسم سلیمانی از حضور با‌شکوه و بی‌نظیر مردم و مسئولان در مراسم ترحیم پدرش قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار