امروز مردم دیار کریمان با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دژی محکم در برابر دشمنان بنا کردند که پایه‌های آن وحدت، ولایتمداری و ایمان است.
کد خبر: ۵۱۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 04 November 2017
۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار بوده و فرصتی مناسب است تا مردم با حضوری پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان ولایتمداری و انقلابی بودن خود را به نمایش گذاشته و از نیات و نقشه‌های شوم دشمنان اعلام انزجار کنند.

کرمانی‌ها در اقصی نقاط این استان پهناور از ساعت‌ها قبل از آغاز رسمی راهپیمایی که ۹ صبح اعلام‌شده بود در محل آغاز راهپیمایی حضور یافتند تا حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی ایران را به اثبات برسانند.

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در شهر کرمان از چهارراه طالقانی آغاز شد و تا میدان شورا ادامه یافت و در نهایت تجمع پایانی برگزار و قطعنامه یوم‌الله ۱۳ آبان قرائت شد.

حاضران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر؛ خامنه‌ای رهبر»، «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و در دست داشتن پلاکاردهایی از دشمنان نظام و انقلاب اعلام انزجار کردند.

حضور پرشور و بانشاط دانش‌آموزان از مدارس مختلف در این راهپیمایی جلوه‌ای ویژه به راهپیمایی روز دانش‌آموز بخشیده است؛ دانش‌آموزانی که از عشق و غیرتشان نسبت به ایران اسلامی می‌گویند.


دژی محکم با حضور مردم بنا شد

زهره راستگو دانش‌آموزی که در این مراسم حضور دارد گفت: «آمده‌ایم که به آمریکا و اسرائیل بگوییم وحدت و هم‌بستگی بین ملت ایران به‌قدری محکم است که هیچ راه نفوذی برای شما وجود ندارد و دشمن این را بداند که هر چه سخت‌تر بگیرد ما قوی‌تر می‌شویم».

در این راهپیمایی باشکوه طلاب، دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه و فرهنگیان حضوری باشکوه داشته و امروز ملت ایران با حضور خود دژی محکم در برابر دشمنان ساخته‌اند و با فریادهای ضد استکباری خود پایه ظلم و ستیز را به لرزه درمی‌آورند.

رسول اسماعیلی بیان داشت: امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان بر اساس یک تکلیف شرکت کرده‌ام و این امر را یک وظیفه می‌دانم. دشمنان با مشاهده این حضور بر خود می‌لرزند و متوجه می‌شوند که نمی‌توانند به انقلاب و نظامی با چنین پشتوانه مردمی کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد کنند.

امروز همه آمده‌اند؛ زن و مرد، پیر و جوان تا با وحدت کلمه و تکیه‌بر قدرت ایمان مشت محکمی بر سیاست‌های ظلم ستیزانه استکبار جهانی شده و پاسخ یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا را داده و به او بفهمانند که هرگز قادر نخواهند بود بین ملت و نظام کوچک‌ترین فاصله‌ای بیندازند؛ چراکه ملت ایران این انقلاب را با رهبری امام خمینی (ره) و تقدیم شهدای گرانقدر و جانفشانی های بسیار به ثمر رسانده و با وجود تهدیدات بی شمارِ دشمنان با عشق و علاقه از نظام مراقبت کرده و اجازه نمی‌دهند دشمنان کوچکترین خدشه‌ای به ایران اسلامی وارد کند.

وقتی که چهره قبیح استکبار نمایان می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان هم که در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان حضور دارند حضور پرشور مردم را ارزشمند عنوان کرد و گفت: امروز چهره استکبار جهانی بیش‌ازپیش برای همگان نمایان شده است و شاهدیم که مردم آزادی‌خواه در سراسر جهان فریاد استکبارستیزی سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام علی جلالی ادامه داد: حضور گسترده جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان بیانگر این واقعیت است که نسل جدید انقلابی، پویا و آگاه بوده و در راستای آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنند و ادامه‌دهنده راه امام راحل (ره) و شهدا هستند و همواره در مسیر ولایت و رهبری گام برمی‌دارند.

وی با انتقاد از اینکه برخی در داخل کشور با بزک کردن چهره منفور آمریکا به دنبال رفع مشکلات در ارتباط با غرب هستند، افزود: امروز شاهدیم ملت ولایتمدار و متدین ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان رساتر از همیشه پیام استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.


مردم به‌خوبی پاسخ سخنان گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا را دادند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هم در حاشیه این راهپیمایی اظهار کرد: امروز سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه توسط ایادی رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در مقابل دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ توسط رژیم ددمنش پهلوی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است.

مهدی صدفی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی ادامه داد: امروز مردم به‌خوبی پاسخ سخنان گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا را دادند.

وی گفت: دشمن این را بداند که ملت ایران همواره در صحنه حضور دارند و پشتیبان نظام هستند و همواره در مسیر ولایت حرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برنامه‌های ۱۳ آبان در قالب فعالیت‌های علمی، هنری، فرهنگی، نمایشگاهی و رسانه‌ای برگزار شد.

در پایان این مراسم قطعنامه یوم‌الله ۱۳ آبان قرائت شد و سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان به ایراد سخنرانی پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار