سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس بااشاره به حمایت های آمریکا از داعش گفت:با شکست داعش دماغ آمریکا در عراق و سوریه به خاک کشیده شده است.
کد خبر: ۵۱۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 05 November 2017
سید حسین نقوی حسینی پیش از ظهر شنبه در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: همه ما باید بدانیم همه چیز ما کربلا و عاشورا است، سایت هسته ای ما خمیه اباعبدالله حسین (ع) است؛ انرژی هسته ای ما فرهنگ عاشورا و اورانیوم هسته ای ما هیئت های مذهبی عاشورایی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار جهانی با خیمه امام حسین (ع) مشکل دارند، گفت: آمریکا و استکبار جهانی با موشک و سایت های هسته ای ما مشکل ندارند بلکه با مکتب عاشورا و حسینی ما مشکل دارند.

نقوی حسینی عنوان کرد: دشمن درصدد انحراف ذهن ها به سمت موشک و سلاح هسته ای است وگرنه پاکستان و رژیم صهونیستی کلاهک هسته ای دارند چرا با آنها مخالفت نمی کنند و این در حالی است که آنها با اربعین حسینی ما مشکل دارند.

استکبار جهانی با تفکر عاشورایی مشکل دارد

وی گفت: پیاده روی عظیم اربعین با حضور میلیون ها زائر در امنیت کامل در حال برگزاری است و این مساله باعث خشم دشمن شده است چرا که با مکتب و تفکر عاشورایی مشکل دارند.

نقوی حسینی بیان داشت: کرمان سرزمین حاج قاسم سلیمانی است کسی که به تیم مذاکره کننده می گفت از چیزی نهراسید محکم بایستید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه کرمان سرزمین شهدا، شهادت و قلب ایران است، گفت: ایران در اوج اقتدار ملی با راهپیمایی ۱۳ آبان اراده خود را بر استکبار تحمیل می کند.

وی گفت: آمریکا قانون ذلت بار کاپیتالاسیون را بر ملت ایران تحمیل کرد و این در حالی بود که ملت ایران بر آمریکا خروشید و در ۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان با خون خود سنگ فرش های خیابان های تهران را رنگی کردند تا مرگ بر آمریکا بگویند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان ۵۷ دانشجویان پیرو خط امام به لانه جاسوسی آمریکا تا ابد خاتمه دادند، اظهار کرد: تجربه انقلاب های دنیا نشان می دهد سفارت آمریکا در هر کشور ریشه آن کشور را از بین می برد اما ملت ایران اجازه ندادند فعالیت لانه جاسوسی آمریکا در ایران ادامه پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم اسناد و مدارک جاسوسی آمریکا در ایران افشا شود تا همه بدانند چرا ملت در مقابل استکبار ایستاده است و چه خیانت هایی به ایران از سوی آمریکا شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با پشتوانه امام راحل (ره) همه توطئه های استکبار را خنثی کرده است، خطاب به مردم افزود: چشم و گوشتان به لب مقدس امامتان باشد و این در حالی است که هر ملتی امامش را گم کرد خسارت دیده است، امامتان را گم نکنید.

نقوی حسینی ادامه داد: امام راحل (ره) پنج سال قبل فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید زیرا پیمان شکن است و این در حالی است که آمریکا هم اکنون به عهد و پیمان خود وفادار نیست. جبهه ای که در آن امام است جبهه حق است.

آمریکا تمام انرژی خود را علیه ملت ایران به کار گرفته است

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز آمریکایی ها تمام ظرفیت و انرژی خود را علیه ملت ایران به کار گرفته اند؛ البته حق دارند عصبانی باشند و به ملت ایران توهین کنند زیرا سپاه پاسداران و سپاه قدس اعصابشان را بهم ریخته است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سوریه دماغ استکبار را به خاک کشاندند، افزود: شش سال پیش آمریکا با داعش توافق کرد که حرمین ائمه اطهار (ع) در عراق را به آنها بدهند و چاه های نفت را از آن خود کنند؛ اما امروز دماغ آمریکایی ها در عراق به خاک مالیده شده است و در اربعین حسینی در این کشور هزاران نفر ایرانی مرگ بر آمریکا می گویند.

نقوی حسینی ادامه داد: آمریکایی ها می دانند ایران همانطور که انبار داعش را با موشک نشانه گرفت می تواند یک روز واشنگتن و تل‌آویو را هم نشانه بگیرد.

وی با تاکید به اینکه اولین قدرت در ایران ملت ما هستند، گفت: استکبار ملت ایران را با تحریم های اقتصادی هدف قرار داده تا مردم را خسته کند یا منابع قدرتی مانند سپاه پاسداران را هدف قرار داده است.

نقوی حسینی یادآور شد: طی ۳۷ سال گذشته ملت ایران نشان دادند که منابع قدرت ما قوی تر از استکبار است و با تمام قدرت در مقابل دشمن می ایستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با عهدشکنی خود نشان داد که قابل مذاکره و قابل اعتماد نیست و ۱۳ آبان روز مقابله جهان اسلام بر علیه استکبار و آمریکای خون آشام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار