جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت از اجرای موفقیت آمیز طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 07 November 2017
سرهنگ رضا محمدرضایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی مراجعات و گزارشات متعدد مردمی و نارضایتی عمومی از جولان خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی با غلظت بالا و انجام حرکات نمایشی در سطح شهر جیرفت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دستور صریح دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت برای برخورد با این دسته از خودروها که مصداق بارز اخلال در نظم عمومی مطابق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی است، طرح ارتقاء نظم و امنیت عمومی طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: با همت مضاعف و تلاش دلسوزانه روسا، فرماندهان و کارکنان کلانتری های چهارگانه شهر جیرفت، یگان امداد، پلیس راهور، پاسگاه های دلفارد و علی آباد عمران در اجرای این طرح نتایج قابل توجهی حاصل شد.

محمدرضایی افزود: در این راستا ۱۳ دستگاه خودرو شیشه دودی و دارای پلاک مخدوش توقیف و به پارکینگ منتقل شد و شیشه دودی ۸۴ دستگاه خودرو در محل امحاء شد، همچنین پنج  دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مدارک قانونی نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی دستگیری شش نفر از اراذل و اوباش و متهمان تحت تعقیب مقام قضایی را از دیگر توفیقات طرح ارتقاء نظم و امنیت عمومی عنوان کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: مال، جان و ناموس مردم خط قرمز پلیس است و هر فردی که بخواهد با اعمال مجرمانه به مال، جان و ناموس مردم تعرض کند لحظه ای در امان نخواهد بود.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: البته پلیس شرایط مردم برای داشتن شیشه دودی به علت گرمای هوا را درک می کند و به همین منظور شیشه دودی تا حدی که داخل خودرو از فاصله سه متری به راحتی توسط افسر پلیس قابل دید باشد را مجاز دانسته اما شیشه دودی غیر از این حالت و با غلظت بالا خلاف قانون است و با آن برخورد می شود چرا که بسیاری از اعمال مجرمانه و جرائم خشن از جمله گروگانگیری با استفاده از خودروهای با شیشه دودی غیرمجاز انجام می شود و هدف پلیس حفظ امنیت و آرامش شهروندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار