رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند با اشاره به اینکه شهرستان زرند پیشتاز در استفاده از فیبرنوری در استان کرمان است، گفت: تاکنون بیش از ۵۰ کیلومتر از سطح شهرستان زرند مجهز به فیبر نوری شده است.
کد خبر: ۵۲۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 07 November 2017
رسول یزدانی ، با بیان اینکه سیستمDimo در زرند راه‌اندازی می‌شود، اظهار‌داشت: تاکنون بیش از 4 هزار شماره وارد سیستم Dimo شده که با فعال شدن این سیستم مشکل سرعت پایین مشترکان اینترنت مخابرات زرند رفع  می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاظر 5 هزار و 763 مشترک اینترنت مخابرات در شهرستان زرند داریم، گفت: درگذشته متقاضیان راه‌اندازی اینترنت مخابرات باید به مرکز مخابرات زرند مراجعه می‌کردند اما در حال حاضر با مراجعه به مرکز مخابرات روستا در هر منطقه از نعمت اینترنت برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند با بیان اینکه در حال حاضر اداره مخابرات 6 نیروی رسمی دارد، عنوان کرد: بدهی مردم زرند به اداره مخابرات بیش از 900 میلیون تومان است که مردم باید نسبت به پرداخت بدهی خود هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار و 915 سیم‌کارت روستایی در شهرستان زرند فعال است، افزود: در حال حاضر امکان فروش سیم‌کارت روستایی وجود نداشته و فقط امکان تعویض این سیمکارت‌ها وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار