سرپرست حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۸ هزار ویزای اربعین در استان کرمان صادر شد،گفت: استان کرمان به لحاظ تعداد صدور ویزای اربعین رتبه ششم کشوری را کسب کرده است.
کد خبر: ۵۲۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 08 November 2017
رضا یوسف امروز در بازدید اعضای ستاد اربعین استان کرمان از کنسولگری موقت عراق در کرمان اظهارداشت: صدور ویزا در استان کرمان بدون هیچ تنش و ازدهام جمعیت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 50 هزار ویزای اربعین در استان کرمان به صورت گروهی صادر شده بود گفت: این تعداد مربوط به استان‌های کرمان، یزد و سیستان وبلوچستان بود.

سرپرست حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه امسال فقط برای زائران کرمانی بیش از 48 هزار ویزای اربعین صادر شده است افزود: به لحاظ اینکه امسال ویزا به صورت انفرادی صادر می‌شد حجم کار بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه قطعا هر ساله اشتیاق مردم برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین بیشتر می‌شود خاطر نشان کرد: باید با برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تر امکانات بهتری را برای پشتیبانی از مردم فراهم کرد.

در این جلسه خلیل همایی دبیر ستاد اربعین استان کرمان نیز با اشاره به اینکه جریان اربعین یک جریان فرامذهبی است خاطر نشان کرد:اربعین نه‌تنها مربوط به شیعیان بلکه مربوط به تمام جوامع بشری است.

دبیر ستاد اربعین استان کرمان با بیان اینکه بذری که امام حسین(ع) با خون خود کاشت امروز به یک درخت بارور تبدیل شده است گفت: اربعین حلقه اتصال بین بشریت خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید از موکب پذیرایی از زائران پاکستانی اربعین در ماهان افزود: هم و غم مسئولان استان خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) بوده است.

همایی با بیان اینکه حضور زائران کرمانی در مراسم اربعین روند تصاعدی دارد تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی بیشتری در سال‌های آینده برای پشتیبانی از این حرکت عظیم مردمی انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار