سرکنسولگری عراق با اشاره به اینکه ایران یکی از کشورهای بزرگ منطقه است و مردم عراق افتخار همسایگی با ایران را دارند، گفت: خدمت به زائران امام حسین(ع) را برای خود افتخار می‌دانیم.
کد خبر: ۵۲۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 08 November 2017
سعد نجم‌الدین در بازدید همایی دبیر و اعضای ستاد اربعین استان کرمان از کنسولگری موقت عراق در کرمان اظهارداشت: خدمت به زائران امام حسین(ع) را برای خود افتخار می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلی که کشور عراق دارد وجود وهابیت و گروه‌های تروریستی است گفت: خوشبختانه به کمک ایران این مشکل در حال رفع است و امیدواریم ایران کمک خود از ما را برندارد.

سرکنسولگری عراق با بیان اینکه اگر این مشکلات را نداشتیم امکان حضور زائران امام حسین(ع) بدون ویزا ممکن بود افزود: لطف خدا شامل حال مردم عراق شده که خدمتگزاری زائر امام حسین(ع) را انجام دهند.

وی با بیان اینکه روند عمومی صدور ویزای عراق در کرمان را کنار گذاشتیم و تلاش اعضای کنسولی شبانه‌روزی بود خاطرنشان کرد: اگر می‌خواستیم طبق مقررات عمل کنیم امکان صدور این همه ویزا وجود نداشت.

سعد نجم‌الدین با بیان اینکه کادر عراقی قبل از صدور ویزا وضو می‌گرفت گفت: وقتی می‌دیدم که مردم در پشت درب کنسولگری منتظر هستند برایمان ناراحت‌کننده بود.

وی با اشاره به سفر یکروزه به مشهد مقدس و زیارت امام رضا(ع) تصریح کرد: این زیارت لطف خدا بود که در سفر به ایران شامل حالم شد و فراموش شدنی نیست.

سرکنسولگری عراق با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای بزرگ در منطقه است و کمک‌های زیادی به عراق کرده است افزود: امیدواریم این کمک‌ها برداشته نشود و مردم عراق به همسایگی با ایران افتخار می‌کنند.

به گزارش تسنیم، در بازدید اعضای ستاد اربعین استان کرمان از محل صدور ویزای عراق در کرمان با حضور همایی مدیرکل امنیتی استانداری کرمان از اعضای کنسولگری عراق در کرمان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار