یادواره ۳۳ شهید منطقه سیریز زرند از ۲۳ آبان ماه به مدت ۵ شب در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) سیریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 12 November 2017
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در نشست ستاد یادواره شهدای منطقه سیریز شهرستان زرند با اشاره به اینکه حماسه‌ها، رشادت‌ها و اهداف شهدا برای ما درس زندگی، عزت و افتخار است، اظهار‌داشت: انقلاب اسلامی حاصل خون بهای هزاران شهید و دانش‌آموز است که برای دفاع از آب و خاک وطن جان خود را تقدیم نظام کردند تا امروزه همه ما در آرامش، آسایش و امنیت باشیم.

وی با بیان اینکه راه سعادت ما تبعیت از راه اولیا، انبیاء و اهل بیت(ع) است، خاطر‌‌نشان کرد: دشمنان همیشه به دنبال این هستند که عزت و سربلندی را از مسلمانان بگیرند.

رئیس ستاد یادواره شهدای منطقه سیریز با اشاره به اینکه یادواره شهدای منطقه سیریز در 5 شب آخر ماه صفر برگزار می‌شود، گفت: این مراسم امسال هرچه باشکوه تر از سال‌های گذشته و با سخنرانی حجت‌الاسلام راشد یزدی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امروز نبود اخلاق و معنویت، جامعه جهانی و فرزندان ما را تهدید می‌کند و برای برون‌رفت از این بحران، باید سبک زندگی شهدا در جامعه ترویج پیدا کند.

امام جمعه شهرستان زرند افزود: اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید فضیلت‌های اخلاقی را همانند شهدا در خود ارتقا دهیم چرا که پیروزی‌های ما در طول دفاع مقدس، بواسطه فضیلت‌های اخلاقی رزمندگان به دست آمد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار