نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عربستان به دنبال فرار از سرنگونی است گفت: عربستان به مانند بچه‌ای است که می‌خواهد با شاخ و شانه کشیدن خود را بزرگ نشان دهد.
کد خبر: ۵۲۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 13 November 2017
حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تند شدن آتش کینه‌توزانه عربستان نسبت به ایران و اسلام ناب محمدی‌(ص) اظهار‌داشت: عربستان با گزافه‌گویی‌ها ‌علیه ایران، آتش‌افروزی در یمن، تنش با قطر، حمایت همه جانبه از گروه‌های تروریستی و تکفیری، همراهی پیدا و پنهان با آمریکا و رژیم صهیونیستی و اخیرا در ماجرای سعد حریری و تهدید لبنان به جنگ در پی ایفای نقش قیمومیت سیاسی در منطقه به ویژه در جهان عرب است.

وی با بیان اینکه حزب‌الله از گروه‌های پیشرو و ستون‌های مهم مقاومت است گفت: بازداشت حریری شاید در ظاهر تلاشی در جهت تضعیف دولت لبنان و اعلام جنگ به او باشد اما هدف غایی آن بی‌تردید به چالش کشیدن و تضعیف حزب‌الله و ملت لبنان و به زعم خودشان زهرچشم گرفتن از ایران است که قطعا در صورت بروز هر اتفاقی که آتش جنگ در لبنان برافروخته شود، عربستان در آن منجلاب غرق خواهد شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ️با اشاره بر واهی‌بودن ادعاهای ملک سلمان و پسرش تصریح کرد: عربستان به مانند بچه‌ای است که می‌خواهد با شاخ و شانه کشیدن خود را بزرگ نشان دهد و از دام تضعیف و سرنگونی و پاسخگویی به مردم دربند عربستان که چون آتشی زیرخاکستر هستند برهاند.

وی افزود: اما نتیجه این حماقت‌ها و در راس آنها تضعیف بازوهای ایران و ائتلاف مقاومت چیزی جز همان سرنگونی و تو دهنی خوردن نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار