رئیس شورای شهر رفسنجان با تاکید بر لزوم مطالبه گری مردم گفت: جامعه رو به توسعه جامعه ای است که به کوچکترین رفتار مدیران خود حساس باشد.
کد خبر: ۵۲۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 13 November 2017
حجت الاسلام علی هاشمیان ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار رفسنجان اظهار داشت: مردم رفسنجان در عرصه های مختلف حامی انقلاب بوده اند و در همه جا از نظام پشتیبانی کرده اند و امروز اگر می توانیم برای شهر تصمیم بگیریم مدیون تک تک آرایی هستیم که به ما اعتماد کردند.

وی افزود: کاری که می توانیم بکنیم این است که با روش و رفتار درست و برنامه ریزی صحیح حسن اعتماد مردم و مسئولان شهر را در قالب کار و فعالیت و حرکت به سمت عدالت و آزادی درست رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین و اصلی ترین کار شورای شهر انتخاب شهردار است، تصریح کرد: توسعه به نیروی انسانی بستگی دارد و شورا در این خصوص بسیار حساس بود و در جلسات زیادی که داشتیم دریافتیم که این شهر از تمام سوءمدیریتهایی که مردم از آن رنج می برند، خسته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان عنوان کرد: باید شهرداری انتخاب نمی کردیم که فقط به بُعد سیاسی او نگاه می کردیم و اگر شهرداری انتخاب می کردیم که جنبه حزبی و جناحی می داشت قطعاً شهر دچار چالش های بزرگ می شد که مردم از آن لطمه می خوردند.

هاشمیان ابراز کرد: در جلسات شورا، یکسری معیار را فاقد هر گونه جناح بندی و بومی نگری مدنظر قرار دادیم و به توانمندی و کارآمدی افراد و علم، تجربه، صداقت افراد توجه کردیم و گزینه های مختلفی بود و در صدد تضعیف هیچیک از مدیران داخلی خودمان نبودیم و نخواهیم بود.

وی ادامه داد: از میان گزینه های مطرح، این لطف خدا بود که عظیمی زاده سمت شهردار رفسنجان را پذیرفت و پس از بررسی های شورا، با حساسیت  و دقت این فرد به اتفاق آرا به عنوان شهردار منتخب انتخاب شدند.

هاشمیان بیان کرد: اولین حرکت و نمادی که مردم ما را انتخاب کردند و این شروع حرکتی بود که مردم به دنبال تغییر بودند شکل گرفت و امیدواریم این شهر را به حد خودش برسانیم، ممکن است در این چهار سال به ایده آل های خود نرسیم ولی این قول را به مردم می دهیم که حرکت را شروع کردیم و باید این چرخ حرکت با همکاری همه رو به رشد ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان تصریح کرد: رفسنجان نیازمند خیلی از چیزهایی است که امروز ندارد و نگاهمان رو به آینده است و مردم به همین امید به ما رای دادند و باید به درد مردم رسیدگی کنیم.

هاشمیان بیان کرد: رشد کشور، جامعه و اسلام را در گرو فضای باز می بینیم و فضای امنیتی اندیشه را در جامعه می خشکاند و انگیزه های درون افراد خشکیده شده و شهر رشد نخواهد کرد.

وی خواستار همکاری همه مردم در رشد و توسعه شهر شد و یادآور شد: این همراهی باید تا پایان راه باشد و باید مردم را مطالبه گر کنیم و اگر فردی به امانت مردم خیانت کرد باید با او برخورد شود و جامعه رو به توسعه جامعه ای است که به کوچکترین رفتار مدیران خود حساس بوده و آنها را زیرنظر دارد.

وی با اشاره به روحیه خیرخواهانه مردم رفسنجان، اضافه کرد: به استاندار کرمان عرض کردم اگر خدماتی که مردم رفسنجان به شهرستان کردند اعم از فرودگاه، مدرسه و ... برداریم، دولت خدمتی برای این شهرستان نکرده است.

هاشمیان بیان داشت: برای شهر برنامه ریزی های خیلی خوبی داریم اما این مطالب را بیان نمی کنم و ان شاءالله وقتی انجام شد این کارها را اعلام خواهیم کرد و جا دارد از زحمات مختاری سرپرست شهرداری و همچنین از شورا و شهردار دوره قبل که تمام توان و فکرشان را گذاشتند و به شهر خدمت کردند تشکر می کنم و امیدواریم در هر جایگاهی که هستند موفق باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار