مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان سهم اشتغال این استان در سال جاری را ۳۵ هزار شغل عنوان کرد.
کد خبر: ۵۲۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 14 November 2017
رضا اسماعیلی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان، اظهار کرد: امسال کارهای خوبی در حوزه اشتغال استان کرمان صورت گرفته است به گونه ای که اگر برنامه های عملیاتی اشتغال تا پایان امسال اجرایی شود خانواده ها می توانند طمع شیرین اشتغال بچشانند.

وی افزود: اشتغال های خرد و خانگی با وام های کم بهره در استان دنبال می شود و  سهمیه دستگاهی ابلاغ شده است که اعتبارات در نیمه دوم سال عملیاتی می شود، امیدواریم بتوانیم تا پایان سال از تسهیلات ۲۱۷ میلیارد تومان اشتغال خرد و خانگی و  ۶۱۸ میلیارد تومان تبصره ۱۸ استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار میلیارد تومان اشتغال روستایی و ۳۰ هزار میلیارد تومان اشتغال در صنعت و معدن به کل کشور تخصیص داده شده است، گفت: درصدد افزایش نرخ مشارکت اقتصادی استان هستیم و این در حالی است که این نرخ از ۳۳ درصد به ۴۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان عنوان کرد: به دنبال این هستیم که در استان کرمان تا پایان سال ۳۵ هزار اشتغال ایجاد کنیم و این در حالی است که تاکنون شهرستان سیرجان در حوزه اشتغال زایی پیشگام بوده است.

اسماعیلی با تاکید به اینکه استان کرمان در اجرای طرح های اقتصادی توسط بانک ها رتبه سوم کشوری را دارد، یادآور شد: از یک هزار و ۸۶۳ طرح اقتصادی ارائه شده به بانک ها تنها ۲۴۰ طرح پرداخت شده است از بانک ها می خواهم در این زمینه همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار