مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان گفت: بیش از ۴۵۰ هکتار از فضای سبز شهر کرمان زیر پوشش آبیاری تحت فشار است.
کد خبر: ۵۲۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 15 November 2017
ایمان سیف الهی با اشاره به وضعیت تامین آب فضای سبز شهر کرمان اظهار کرد: طول مسیر لوله گذاری برای گسترش شبکه آب خام نیز به بیش از ۳۲۰ کیلومتر رسیده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۲۴ کیلومتر به طول شبکه آبیاری فضای سبز شهر کرمان افزود شده است، تاکید کرد: در راستای بهینه سازی مصرف آب، ۱۰۲ امتیاز آب شرب از آبیاری فضای سبز شهر کرمان حذف شده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرمان با اشاره به اختصاص تنها ۲۰ دستگاه تانکر به آبیاری فضای سبز تصریح کرد: آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز شهر کرمان هفت میلیون و ۸۸۵ متر مکعب در سال است.

سیف الهی اظهار داشت: ۴۸ حلقه چاه هم در شهر کرمان تحت مالکیت شهرداری کرمان است که ۲۸ حلقه فعال و بقیه نیمه فعال و غیرفعال است.

وی از پیگیری و برنامه ریزی سازمان پارک ها برای فعال کردن چاه های غیرفعال شهر خبر داد و تصریح کرد: ۱۳ حلقه چاه با مالکیت آب منطقه ای در قالب کمیسیون ماده پنج برای بهره برداری به شهرداری واگذار شده است که سه حلقه آن فعال و مابقی خشک شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار