مسئول هیئت‌امناء امامزاده سید‌محمد‌(ع) کرمان با اشاره به اینکه طرح توسعه آستان مقدس امامزاده سید‌محمد‌(ع) کرمان در دو فاز باید اجرایی می‌شد گفت: تاکنون تنها ۵ خانه از ۳۲ خانه اطراف امامزاده که تعهد شهرداری بود، تملک شده است.
کد خبر: ۵۲۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 15 November 2017
حسین صفابخش امروز در بازدید خبرنگاران استان از طرح‌های توسعه‌ای آستان مقدس امامزاده سید‌محمد‌(ع) شهر کرمان اظهارداشت: در طرح توسعه امامزاده قرار است که شهرداری کرمان 32 خانه مسکونی را که در شمال و جنوب امامزاده واقع شده‌اند را تملک کند.

مسئول هیئت‌امناء امامزاده سید‌محمد‌(ع) کرمان با اشاره به اینکه تاکنون تنها 5 خانه از 32 خانه اطراف امامزاده که تعهد شهرداری بود، تملک شده است گفت: منتظر کمک شهرداری کرمان در این موضوع هستیم و امیدواریم شهردار جدید این مسئله را جدی بگیرد.

وی با بیان اینکه آستان مقدس امامزاده سید‌محمد‌(ع) شهر کرمان قطب چهارم فرهنگی کشور از نظر زیارتی است افزود:  140 خادم خواهر و 140 خادم برادر به‌صورت افتخاری در این امامزاده واجب‌التعظیم، افتخاری خدمت می‌کنند.

صفابخش با بیان اینکه در طرح توسعه امامزاده باید سردرب این صحن و سرا در خیابان 17 شهریور اجرا شود خاطر‌نشان کرد: طرح جامع آستان مقدس امامزاده سید‌محمد‌(ع) شهر کرمان تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه دو شبستان در مجموعه احداث شده که آماده افتتاح است گفت: هر کدام از این شبستان‌ها 250 متر مربع زیربنا دارند که قرار است در سفر رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که احتمالا هفته آینده به استان کرمان سفر می‌کنند، افتتاح شوند.

مسئول هیئت‌امناء امامزاده سید‌محمد‌(ع) کرمان با بیان اینکه تمام نمازهای یومیه در این مکان مقدس به جماعت برگزار می‌شود افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی در امامزاده راه‌اندازی شده و از این طریق تعداد زیادی از جوانان جذب شده‌اند.

به گزارش تسنیم، تور خبری یک‌روزه بازدید از موقوفات استان کرمان امروز به همت روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان و به مناسبت هفته وقف برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار