سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان با اشاره به برگزاری جلسات فوق‌العاده کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: مشکلات ۶۰۰ واحد صنعتی تعطیل و نیمه‌فعال در کرمان پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 15 November 2017
علی بابایی امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان اظهارداشت: از چند منظر باید به بحث اشتغال توجه شود تا بتوانیم شغل پایدار در استان ایجاد کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 600 واحد صنعتی در شهرستان کرمان داریم که مشکلات تعطیلی و نیمه‌فعال بودن آنها پیگیری می‌شود گفت: جلسات کارگروه اشتغال شهرستان کرمان به‌صورت فوق‌العاده برگزار می‌شود.

در این جلسه حجت‌الله پاداش رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه 301 طرح خوداشتغالی به بانک‌ها معرفی کرده‌ایم افزود: 96 طرح توانسته‌اند تسهیلات بانکی دریافت کنند.

رمضان امیری مدیر‌کل زندان‌های استان کرمان نیز با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده در استان باید پایدار باشد تا دچار مشکلات بعدی نشویم گفت: تعداد زیادی از زندانیان به‌دلیل دریافت وام و عدم تونایی در پرداخت آن باعث شده به جرائمی روی آوردن که از محل درآمد آن اقساط خود را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه عدم ماندگاری شغل چالش‌های زیادی را ایجاد می‌کند افزود: فعالیت‌های کارگروه اشتغال در استان باید باعث کاهش زندانیان در استان شود.

مدیر‌کل زندان‌های استان کرمان با اشاره به توانمند‌سازی خانواده‌های زندانیان مددجوی کمیته امداد خاطر‌نشان کرد: این خانواده‌ها از نظر روانی امکان خود‌اشتغالی ندارند و نباید مستمری آنها تا زمان آزادی سرپرست خانوار قطع شود.

در این جلسه فرهاد حکیم‌نیا مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کرمان نیز با بیان اینکه از محل اعتبارات سال 96 از ابتدای امسال از هزار و 500 طرح معرفی شده 937 طرح تسهیلات دریافت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار