آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در نماز جمعه این هفته کرمان با مردم این دیار خداحافظی کرد و از همگان خواست با امام جمعه جدید کرمان همکاری کنند.
کد خبر: ۵۲۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 25 November 2017
آیت الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در آیین نماز جمعه این هفته کرمان، با اشاره به روایت پیامبر اکرم(ص) که فرمودند «افرادی که نیکوکار، بردبار و منصف باشند به من نزدیک ترند» اخلاق نیکو را از محاسن دانستند.

وی افزود: انسان باید به وظایف شرعی خود عمل کند که یکی از آن‌ها نماز است چرا که نماز انسان را از کارهای ناشایست دور می کند.

آیت الله جعفری فلسفه وجود داعش را شکست اسلام دانست و گفت: انسان های بی گناهی در این راه به دست گروه داعش کشته شدند اما خوشبختانه عمر این گروه در عراق و سوریه به پایان رسید.

امام جمعه کرمان با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به سردار قاسم سلیمانی در خصوص پایان کار داعش ظرف سه ماه، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند «باید هوشیار باشیم و از حیله دشمنان غافل نشویم زیرا آنها به دنبال توطئه ای دیگر هستند».

وی همکاری و هم فکری تمامی نهادها در برگزاری هر چه باشکوه تر نماز جمعه کرمان را موثر دانست و عنوان کرد: موفقیت هر امام جمعه ای منوط به همکاری و مشارکت اقشار مختلف جامعه است.

آیت الله جعفری بیان داشت: ۳۸ سال پیش با حکم امام راحل (ره) به عنوان امام جمعه کرمان منصوب شدم اما مشکلات کهولت سن دیگر توان ادامه راه را به بنده نمی دهد و این در حالی است که خدا را شاکرم که این دوران با فراز و نشیب هایش با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

وی ادامه داد: اکنون زمان آن رسیده است که این وظیفه به فردی توانمند واگذار شود و من از همه شما عذرخواهی می کنم و شما را به خدای بزرگ می سپارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار