مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از اعزام ۱۵۲ نفر دانش‌آموز دختر بمی به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 25 November 2017
صبح امروز آئین بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر شهرستان بم با حضور فرماندار بم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم، مدیران مدارس و تعدادی از مسئولان ادارات شهرستان بم در مهدیه شهداء این شهرستان برگزار شد.

سید‌محمد حبیب‌اللهی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر این شهرستان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا و آشنایی نسل جوان با وقایع دوران جنگ تحمیلی و اشاعه ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی از اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور فرصتی است تا دانش‌آموزان با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و شهیدان آشنا شوند و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی را درک کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: در اولین گروه از اردوی راهیان نور امسال 152 نفر دانش‌آموز دختر در مقطع متوسطه ‌دوم به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یک نفر راوی و مربیان فرهنگی در هر اتوبوس جهت تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا حضور دارند افزود: برای هر دانش‌آموز بسته‌های فرهنگی در نظر گرفته شده و امیدواریم دانش‌آموزان بیشترین بهره معنوی را از این سفر داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار