فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان با اشاره به اینکه مسئولان کرمان باید پاسخگوی سئوالات بسیجیان در استان باشند، گفت: بسیج مردمی امروز خار چشم دشمنان نظام اسلامی در جای جای جهان شده است.
کد خبر: ۵۲۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 25 November 2017
سرهنگ پاسدار علی اسدی امروز ظهر قبل از خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار داشت: امروز بسیج جهانی شده و در جای‌جای جهان با الگوبرداری از ایران اسلامی بسیج مردمی شکل گرفته است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین گفت: هفته بسیج مقارن شده با پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت و این پیروزی افتخار بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان با بیان اینکه تشکیل بسیج مردمی باعث پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه و دفع داعش شد افزود: بسیج مردمی امروز خار چشم دشمنان نظام اسلامی در جای‌جای جهان شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج از دل مردم بیرون آمده و برای رفع مشکلات مردم فعالیت می‌کند خاطرنشان کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس پیروزمندانه از کیان نظام اسلامی دفاع کرد.

اسدی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل بیان کرد: موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف ریشه در نیت خالص امام راحل به‌عنوان بنیانگذار این نهاد مقدس دارد.

وی با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های اسلامی در هر زمینه‌ای از وظایف ذاتی بسیج است افزود: امروز اقتصاد کشور بیمار است و به همین دلیل بسیج در این زمینه وارد شده است. مسئولان کرمان باید پاسخگوی سئوالات بسیجیان در استان باشند؛ سئوالات بسیجیان باید شفاف و واضح پاسخ داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان با اشاره به پایان خدمت آیت‌الله سیدیحیی جعفری امام جمعه کرمان اظهار داشت: آیت‌الله جعفری در طول 38 سال از انقلاب همواره یار بسیج، امام راحل و امام خامنه‌ای بود و خدمات ارزنده‌ای به مردم در استان کرمان انجام داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار