رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره به اینکه دانشجوی بسیجی همواره به مقابله با ظلم و ستم در هر جای جهان می‌پردازد گفت: استکبارستیزی در دستور کار دانشجوی بسیجی است.
کد خبر: ۵۲۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 26 November 2017
حمدالله منظری‌توکلی امشب در همایش انقلابیون جوان کرمان در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهارداشت: کار برای رضای خدا انسان را عزتمند می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کار غیرخدایی انسان را به بیراهه می‌برد گفت: بسیجی نماد واقع کار مخلصانه و برای رضای خدا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با بیان اینکه شهید حجی ثمره تفکر بسیجی است افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید حججی، حجت عالم در عصر حاضر شد.

وی با اشاره اینکه اولین شرط بسیجی بودن با امام و ولی بودن است خاطرنشان کرد: کسی که جلوتر از امام خود حرکت کند از خدا جدا می‌شود و سرانجامش بیراهه است.

منظری‌توکلی با روایتی بیان کرد: فردی در نخلستان‌های کوفه در حستجوی حضرت علی(ع) بود که یک ردپا پیدا کرد و به دنبال همان ردپا رفت تا حضرت علی(ع) را دید اما با تعجب مشاهده کرد که ابوذر غفاری نیز در کنار امام علی(ع) است و وقتی از ابوذر سوال کرد که چگونه آمدی که فقط یک ردپا در نخلستان وجود داشت، ابوذر پاسخ داد که من پا جای پای امام خود می‌گذاشتم.

وی با بیان اینکه ما زمینه‌ساز یک تمدن اسلام در دنیا هستیم و بسیج ما افتخار این زمینه‌سازی را دارد گفت: استکبارستیزی برای همیشه در دستور کار دانشجوی بسیجی است و بر این مسیر تلاش می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار