رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امید بخشی، جذابیت در برنامه ها و ایجاد فضای شادابی و نشاط در برگزاری مناسبت های ملی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 26 November 2017
مهدی صدفی ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان زرند با بیان اینکه یکی از کارکردهای مناسبت ها در ایران تقویت بنیه مردمی است، تصریح داشت: مناسبت ها در ایران علاوه بر نگاه علمی نگاه اعتقادی نیز دارند.

وی با اشاره به اینکه در هر کشوری، ملت های مختلف روزهای ماندگار و تاریخی را با همان تفکرات و اعتقادات خاص خود ثبت و ضبط می کنند که برای ملت ها و جوامع مختلف ارزشمند است، افزود: مهم ترین هدف از تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاعه، تثبیت و تعمیم فرهنگ دینی و اعتقادی در بین اقشار مختلف جامعه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ۹ دی در واقع نمایشگاهی از غیرت مردم مؤمن، تکلیف مدار و متدین ایران اسلامی برای یاری جبهه حق در برابر باطل و تجلی اقتدار ملی و سیاسی تمامی مردم ایران است که دستاوردها و آثار داخلی و خارجی بی شماری برای کشورمان داشته است.

وی بیان کرد: در فرهنگ دینی و مبانی اعتقادی ما بحث تعظیم شعائر مذهبی به عنوان یک رکن و آموزه دینی بسیار موثر مورد تاکید دین مبین اسلام است.

صدفی با اشاره به اینکه زرند در مناسبت های ملی و مذهبی از جمله شهرستان های برتر در استان کرمان است، گفت: امید بخشی، جذابیت در برنامه ها و ایجاد فضای شادابی و نشاط  باید در برگزاری مناسبت های ملی مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار