همزمان با آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) خادمان مسجد مقدس جمکران از بیماران بیمارستان افضلی‌پور کرمان عیادت کردند.
کد خبر: ۵۳۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 29 November 2017
همزمان با آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) خامان افتخاری مسجد مقدس جمکران در کرمان صبح امروز از ده‌ها بیمار بستری در بیمارستان افضلی‌پور کرمان عیادت کردند.

خادمان مسجد مقدس جمکران با حمل پرچم مسجد مقدس جمکران از بخش‌های مختلف این بیمارستان چون دیالیز، انکولوژی، اطفال، آی‌سی‌یو جنرال، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو اطفال، بخش بستری جراحی، نوزادان و اورژانس بیمارستان افضلی‌پور بازدید و با بیماران گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش تسنیم، در این دیدار خادمان مسجد مقدس جمکران با اهدای تبرکات این مسجد مقدس و بسته‌های فرهنگی در بین بیماران توزیع و حال و هوای معنوی خاصی ایجاد کردند.

در حاشیه این دیدار مسئول خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری طرح "رحمت‌الواسعه" اظهار داشت: این طرح معنوی برای دومین سال از سوی خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در روز نهم ربیع‌الاول و به منظور عیادت از بیماران بستری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح سال گذشته در بیمارستان شفا انجام شد گفت: خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران امسال برای عیادت از بیماران در بیمارستان افضلی‌پور کرمان حاضر شدند.

مولایی هدف از اجرای این طرح معنوی را احیای روز نهم ربیع‌الاول و آغاز امامت امام زمان(عج) در فرهنگ غنی اسلامی ایران دانست و افزود: طرح رحمت‌الواسعه که از طرف تولیت مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی شده است در 22 استان کشور اجرا می‌شود.

به گزارش تسنیم، در این بازدید وحیدی رئیس بیمارستان افضلی‌پور کرمان، عباسی معاون بیمارستان، سلیمانی نماینده فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان بیمارستان خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران را همراهی کرده و در پایان این مراسم لوح یادبودی که توسط تولیت مسجد مقدس جمکران آماده شده بود به مدیر بیمارستان افضلی‌پور اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار