لحظاتی پیش پیکر مطهر شهیدان "غلامحسین امیری"و "محمد محمدی" از شهدای مدافع حرم وارد فرودگاه کرمان شد.
کد خبر: ۵۳۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 29 November 2017
آئین استقبال رسمی از دو شهید مدافع حرم و از شهدای تیپ فاطمیون با حضور مسئولان استان و خانواده‌های معظم شهیدان در فرودگاه بین‌المللی کرمان برگزار شد.
 
 
پیکر مطهر شهیدان "غلامحسین امیری"و "محمد محمدی" از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون لحظاتی پیش در میان استقبال باشکوه مردم وارد فرودگاه کرمان شد.
 
سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در حاشیه مراسم استقبال از این دو شهید گرانقدر در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: شهید غلامحسین امیری مجرد بوده و متولد سوم مرداد ماه سال 62 است.
 
وی با بیان اینکه مادر این شهید گرانقدر در قید حیات است گفت: این شهید بزرگوار در دوم آذرماه سال 94 در تدمر به شهادت رسیده که پیکر این شهید با آزمایشات DNA  شناسایی شد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید غلامحسین امیری امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد بقیه‌الله خیابان 24 آذر برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار فردا پنجشنبه نهم آذر ماه ساعت  8 و نیم در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شده و پس از قرائت زیارت عاشورا این شهید بر روی دستان مردم شهیدپرور کرمان تشییع خواهد شد.
 
حسنی‌سعدی افزود: پیکر مطهر شهید امیری پس از تشییع در گلزار شهدای شهر کرمان به خاک سپرده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه شهید دیگری که امروز وارد کرمان می‌شود متاهل و دارای یک فرزند است گفت: شهید محمد محمدی بیست و هشتم آبان ماه سال گذشته در بوکمال به شهادت رسیده است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه این شهید گرانقدر اصالتا اهل مزار‌شریف است تصریح کرد: از آنجا که خانواده و پدر و مادر شهید محمدی در بردسیر ساکن هستند این شهید گرانقدر پس از استقبال رسمی در فرودگاه کرمان برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین به شهرستان بردسیر منتقل شده و در گلزار شهدای برسیر به خاک سپرده می‌شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار