استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه نهادها برای کمک به مناطق زلزله زده در بخش کوهساران راور اعلام آمادگی کردند گفت: ارتش و سپاه پاسداران برای کمک به مناطق زلزله زده در کرمان اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۵۳۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 02 December 2017
علیرضا رزم‌حسینی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از وقوع زلزله ستاد بحران در استانداری کرمان با حضور 40 نفر از مدیران اجرایی استان تشکیل شد اظهار داشت: اکیپ‌های هلال احمر با بالگرد به منطقه اعزام شدند و تا کنون از بیش از 60 روستای منطقه بازدید شده است.

وی با بیان اینکه در حال ارزیابی خسارت‌های زلزله توسط دستگاه‌های اجرایی استان هستیم تصریح کرد: با تصویب خسارات زلزله امروز کرمان در جلسه امشب ستاد مدیریت بحران استان کرمان، نتایج ارزیابی را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه ارتش و سپاه پاسداران برای کمک به مناطق زلزله زده در کرمان اعلام آمادگی کردند گفت: وزرای مختلف راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، وزیر کشور و جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تماس تلفنی داشتند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 واحد مسکونی در این منطقه بازسازی و مقاوم سازی شده بود گفت: این موضوع باعث پایین آمدن خسارات و تلفات بوده و خسارت جانی نداشته و آسیب بیشتر به منازل مسکونی و دام‌ها بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار