فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله یک تنی مواد مخدر از نوع تریاک در جیرفت خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 04 December 2017
سردار رضا بنی اسدی فر اظهار داشت: در راستای مبارزه پلیس استان با سوداگران مرگ و رصد اطلاعاتی باندهای توزیع و حمل مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت از انتقال محموله سنگین مواد مخدر با خبر شدند.

وی عنوان کرد: ماموران انتظامی پس از تکمیل اقدامات پلیسی خود از انتقال یک محموله سنگین از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان به مقصد استان های مرکزی کشور اطمینان پیدا کردند و عملیات خود را به مرحله اجرا گذاشتند.

بنی اسدی فر با اشاره به اینکه در این راستا پلیس با انجام اقدامات فنی و رصد فعالیت قاچاقچیان، مسیر تردد محموله مواد مخدر را شناسایی کرد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی اقدام به برپایی ایست و بازرسی در محور جیرفت-ساردوئیه صورت گرفت.

وی بیان داشت: یکشنبه شب پلیس حین کنترل خودروهای عبوری وسیله نقلیه حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور توقف آن را صادر شد و پس از انتقال خودرو به پارکینگ و بازرسی های تخصصی از آن ۹۵۸ کیلوگرم تریاک جاساز شده کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه تریلر توقیفی برای سیر مراحل قانونی روانه محاکم  قضایی شد.

بنی اسدی فر خاطرنشان کرد:  مخلان نظم و امنیت روانی،   فیزیکی و سلامت جامعه بدانند که پلیس استان با اقدامات شبانه روزی و به صورت قاطعانه  با هرگونه فعالیت مجرمانه به ویژه در راستای مبارزه با مواد مخدر برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار