رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه بیش از ۴۰ مدرسه تخریبی در زرند وجود دارد گفت: مدارس، دانشگاه‌ها، سازمان‌های خدماتی و تمامی مراکزی که تجمع جمعیتی در آنها وجود دارد باید در اولویت مقاو‌م‌سازی و بازسازی قرار گیرند.
کد خبر: ۵۳۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 05 December 2017
حسین امیری‌خامکانی با اشاره به اینکه تعداد زیاد مدارس تخریبی در این منطقه اظهار داشت: تنها تعداد کمی از این مدارس در زلزله سال 83 شهرستان زرند بازسازی شدند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: بیش از 40 مدرسه تخریبی و غیرقابل استفاده در این شهرستان وجود دارد که باید تخریب شود و ما به اجبار از آن استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ستاد بحران استان کرمان و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس باید با دست به دست هم داده و تعدادی از این مدارس را وضعیت نامناسب‌تری دارند را در اولویت نوسازی قرار دهند گفت: در شهرستان زرند و کوهبنان تعداد زیادی مدارس تخریبی وجود دارد.

امیری‌خامکانی با اشاره به اینکه ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بادید امروز از مناطق زلزله زده قول نوسازی چند باب مدرسه را در این منطقه دادند گفت: قول بازسازی چند مدرسه هم در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان در روز گذشته داده شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدارس، دانشگاه‌ها، سازمان‌های خدماتی و تمامی مراکزی که تجمع جمعیتی در آنها وجود دارد باید در اولویت مقاوم‌سازی و بازسازی قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار