رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا زبان صلح و مذاکره را نمی‌فهمد گفت: جوانی که زیر پرچم امام حسین‌(ع) سینه بزند هیچ‌گاه زیر پرچم آمریکا نمی‌رود و آمریکا از همین روحیه جوانان ایرانی نگران و هراسان است.
کد خبر: ۵۳۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 09 December 2017
محمدرضا پورابراهیمی امشب در یادواره شهدای مسجد 14 معصوم شهرک ایرانمنش کرمان که با حضور باشکوه مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، اظهارداشت: جوانان ما روزی رفتند و با مقاومت و ایستادگی در 8 سال دفاع مقدس، عزت برای اسلام و کشور آفریدند.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها می‌گویند که چرا باید در عراق و سوریه حضور داشته باشیم افزود: آن روز جنگ ما در درون کشور بود اما امروز جنگ به خارج از مرزها رفته و ادبیات جنگ تغییر کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن جنگ نیابتی را با ایران آغاز کرده و علیه نظام اسلامی در خارج از کشور جنگ می‌کند، خاطر‌نشان کرد: هدف آمریکا سوریه و عراق نیست بلکه او می‌خواهد به مرزهای ایران برسد.

وی با اشاره به اینکه استکبار مواجه با جمهوری اسلامی ایران را از راه‌های مختلف در دست اقدام دارد گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل شده و آمریکا از این موضوع به‌سختی نگران است.

پورابراهیمی با بیان اینکه آنها می‌دانند ایران قدرت اول نظامی در منطقه است و از همه مهتر مردم ایران روحیه شهادت‌طلبی دارند افزود: از دل همین مردم کرمان، فرماندهانی همچون حاج قاسم سلیمانی در میدان عمل حضور یافت و با کمک جبهه مقاومت طومار داعش را بر هم پیچید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز ایران معادلات نظامی منطقه را بهم ریخته و جبهه مقاومت پیروز توطئه‌های آمریکا در منطقه شده است بیان کرد: ما می‌شنیدیم در کربلا سر مبارک امام حسین‌(ع) و یارانش را از تن جدا کردند، اما امروز به چشم دیدیم که یزیدیانی هستند که بچه‌های سه ساله را سر می‌برند و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم دیدند چگونه سر شهید حججی را بریدند و بعد تصویرش را پخش کردند گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا تثبیت‌شده است و به اذعان کارشناسان غربی و منطقه، بدون حضور جمهوری اسلامی ایران امکان حل مشکلات منطقه نیست.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه برکت خون شهدا امروز آثارش مشخص شده و خون شهدا باعث اقتدار نظام اسلامی شده است افزود: امروز تمام دنیا به وجود رهبر ما غبطه می‌خورند که اینگونه رهبری یک جامعه بزرگ اسلامی را با اقتدار انجام داده و مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر امروز از حاج قاسم سوال شود که چه عاملی باعث این موفقیت شما بوده قطعا خواهد گفت از محبت اهل‌بیت‌‌(ع) است تصریح کرد: جوانی که زیر پرچم امام حسین‌(ع) سینه بزند هیچ‌گاه زیر پرچم آمریکا نمی‌رود و آمریکا از همین روحیه جوانان ایرانی نگران و هراسان است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهدای ما با تاسی از مکتب اهل‌بیت‌(ع) در جنگ حضور یافتند و همه آنها عاشق سیدالشهداء‌(ع) بودند گفت: دشمنان ما امروز با استفاده از جنگ نرم افزاری در حال شبه‌افکنی هستند تا اعتقادات جوانان ما را تضعیف کند و باید هوشیار باشیم که جوانی که نسبت به اعتقادات دینی خود ضعیف شود، قطعا نمی‌تواند از اعتقادات ملی خود دفاع کند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اگر چه تلفاتی در جنگ نرم داده‌ایم اما مسیر حرکت جوانان ما امروز نورانی‌تر است و می‌بینیم که مراسم اعتکاف دانشجویی با حضور جوانان بسیار باشکوه برگزار می‌شود و مراسم معنوی و یادواره‌های شهدای ما سرشار از حضور جوانان با روحیه انقلابی است.

پورابراهیمی با بیان اینکه تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن پایتخت اسرائیل غاصب نشان از جاهلیت آن است گفت: ترامپ از انقلاب اسلامی ایران سیلی خورده و این اقدام از عصبانیت او است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با این اقدام فاتحه تمام مذاکرات با عراق را خواند و آب پاکی را بر روی دست همه کسانی که به او اعتماد کردند، ریخت افزود: آمریکا زبان صلح و مذاکره را نمی‌فهمد و این موضوع را بارها نشان داده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر برگزاری یادوارههای شهدا در روحیه جوانان  گفت: کسی که در جلسه شهدا حضور پیدا می‌کند و با تفکر شهدا آشنا می‌شود در تصمیم دچار تردید نشده و راه شهدا را ادامه می‌دهد.

به گزارش تسنیم یادواره شهدای مسجد 14 معصوم شهرک ایرانمنش کرمان که با حضور خانواده‌های معظم شهیدان برگزار شد با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مداحی همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار