مأموران انتظامی استان کرمان 3 عملیات جداگانه موفق شدند، 569 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در شهرستان‌های رابر، نرماشیر و جیرفت در این استان کشف و ضبط کنند.
کد خبر: ۵۳۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 17 December 2017
به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، ناصر فرشید جانشین انتظامی استان کرمان اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر رابر در اجرای طرح شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با هوشیاری ماموران خودرو متوقف و در بازرسی از آن 305 کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی نیز در این زمینه دستگیر شد.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 21 کیلوگرم هروئین به مرکز کشور 

حسین یوسف‌آبادی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از ناکامی قاچاقچیان در انتقال 21 کیلوگرم هروئین به مرکز کشور خبر داد.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر، هنگام بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز که از شرق کشور به استان‌های مرکزی در حرکت بود مشکوک و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو، 21کیلو و 865 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین را که به طرز بسیار ماهرانه و حرفه‌ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

انهدام باند حمل و توزیع مواد مخدر در جیرفت

ماشاءالله ملایی فرمانده انتظامی جیرفت گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت در راستای اجرای طرح شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد مخدر از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور را داشتند مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران بعد از یک هفته کار اطلاعاتی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و حین کنترل خودروهای عبوری در محور جیرفت-اسفندقه به دو دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و دستور توقف آنها را صادر کردند، مأموران در بازرسی از این دو خودرو، 243 کیلوگرم حشیش را کشف و سه مرد و یک زن  را دستگیر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار