مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب چهار رتبه جهانی توسط دانش آموزان کرمانی از شهرستان های جیرفت و شهربابک در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 18 December 2017
محمد محسن بیگی گفت: در این رقابت بین المللی که با حضور 2200 شرکت کننده از 35 کشور جهان طی یک هفته به میزبانی کشور مالزی برگزار شد، تیم دو نفره شهرستان جیرفت با ترکیب ام البنین مهدی زاده بهزادی از دبستان غیر دولتی سما و زهرا محمدی از دبستان غیر دولتی فدک هر دو از پایه سوم با مربیگری ندا پاینده و زهرا رودباری موفق شد رتبه دوم جهانی رادر سطح intr A از آن خود کند.

وی افزود: دانش آموزان ستایش کریمیان از دبستان شهید امینی و مریم زین الدینی از دبستان غیر دولتی میثاق نیز از شهرستان شهربابک در سطح inter A با مربیگری ماندانا زینلی موفق به کسب رتبه دوم و سوم شدند.

محسن بیگی خاطر نشان کرد: در این سیستم آموزشی دانش آموزان به توانمندی های قابل توجهی از جمله تقویت حافظه دیداری و شنیداری، بهبود اعتماد به نفس، خود اتکایی، افزایش سرعت و دقت به شکل توأمان، افزایش تمرکز و قدرت یادگیری و استفاده بیشتر از ظرفیت دو نیم کره مغز دست پیدا می کنند و باید برای به فعل در آوردن استعدادهای باالقوه دانش آموزان مستعد برنامه ریزی دقیق و آموزش های مدون طراحی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار