فرماندار بم گفت: صنعت گردشگری با اتصال ارگ قدیم بم به کویر شرق کرمان رونق می یابد.
کد خبر: ۵۴۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 18 December 2017
هادی شهسوارپور، فرماندار بم در دیدار با فرماندار ریگان با بیان اینکه ظرفیت‌های مختلفی در شهرستان بم وجود دارد و امیدواریم در شرق استان تحولات عظیمی در زمینه‌های مختلف انجام شود، گفت: بم از گذشته تاکنون جایگاه ویژه‌ای در استان و کشور داشته است.


وی افزود: جای پیشرفت زیادی در بم وجود دارد که با همکاری و تعامل می‌توان قدم‌های موثری در این شهرستان برداشت و تمام تصمیمات بر اساس خرد جمعی بوده و از تجربیات افراد استفاده خواهد شد.


شهسوارپور اظهار کرد: یکی از موارد مهم گردشگری است که با اتصال ارگ قدیم بم به کویر و تپه‌های شن شرق استان و گردشگری در روستاها رونق زیادی دارد.


امین باقری ، فرماندار ریگان نیز با بیان اینکه با ظرفیت گردشگری بم گردشگری شرق استان رونق خواهد گرفت، گفت: کارخانه لاستیک و صنایع جانبی خودروسازی ارگ جدید بم در ریگان راه‌اندازی خواهد شد.


وی افزود: تلاش ما در شرق استان اشتغالزایی است که با راه‌اندازی صنایع لاستیک مشکل اشتغال ریگان برطرف می‌شود و همچنین با رونق صنایع گردشگری بم گردشگری شرق استان رونق خواهد گرفت.


باقری با بیان اینکه بلندترین تپه‌های شنی ایران می‌تواند ظرفیت گردشگری شرق استان را فراهم سازد، تصریح کرد: با تعامل فرمانداران شرق استان می‌توان قدم‌های موثری را در شرق کرمان برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار