امام‌جمعه زرند با اشاره به اینکه حفظ جان از اوجب واجبات است، گفت: ما باید زلزله‌ها را جدی بگیریم و هرچه زودتر برای مقاوم‌سازی منازل ناامن خد اقدام کنیم.
کد خبر: ۵۴۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 23 December 2017
به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه زرند با بیان اینکه امام حسن عسکری(ع) دوران زیادی را زندگی نکردند، اظهار داشت: دوران امام حسن عسکری(ع) دوران حکومت بنی‌عباس و دوران بسیار سختی بوده است.

وی با عنوان اینکه در شب یلدا خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع شدند، افزود: با توجه به گستردگی شبکه‌های اجتماعی در عصر نوین ارتباطات یکی از مشکلات خانواده‌ها این است که با یکدیگر زیاد صحبت نمی‌کنند.

امام‌جمعه زرند در بخش دیگری از سخنان خود با عنوان اینکه حفظ جان از اوجب واجبات است، گفت: ما باید زلزله‌ها را جدی بگیریم و هرچه زودتر برای مقاوم‌سازی منازل ناامن خود اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکونی غیر مقاوم در زرند وجود دارد، بیان داشت: به ۳ هزار واحد مسکونی در زرند تسهیلات بازسازی زلزله تعلق می‌گیرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه ما باید سرمایه‌های خودمان را حفظ کنیم، تصریح کرد: در زمستان باید در مصرف گاز صرفه‌جویی لازم را انجام دهیم.

وی افزود: استکبار جهانی و آمریکا دشمن اول مسلمانان هستند و مسلمانان زیادی به نبال اقدامات و توطئه‌های آن‌ها در منطقه و جهان به شهادت رسیده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار