مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه شهرک صنعتی جیرفت با مشکل زیرساختی روبه‌روست گفت: در بخش ساردوئیه جیرفت برق کافی برای سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده وجود ندارد.
کد خبر: ۵۴۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 26 December 2017

محمود اسکندری‌نسب شامگاه دوشنبه در جلسه شورای حفاظت آب استان کرمان که با حضور اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد، اظهارداشت: سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در جنوب استان کرمان با کمبود آب روبرو هستند و اگر تامین نشود همه پروژه‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

وی بیان کرد: حدود 4 هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی در جنوب استان در حال احداث است که همه آنها نیازمند آب و برق هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه کارخانه استحصال طلا در شهرستان فاریاب در حال احداث است افزود: در بخش ساردوئیه جیرفت نیز سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام شده اما برق کافی در این بخش وجود ندارد.

اسکندری‌نسب از آماده افتتاح بودن پروژه 100 میلیاردی مس کاتد در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: شهرک صنعتی جیرفت با مشکل زیرساختی روبه‌روست و کارخانه تولید مس کاتد هنوز برق ندارد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان تصریح کرد: در جنوب کرمان کشتارگاه دام و طیور نداریم و دلیل عدم سرمایه‌گذاری در این حوزه است که اداره آب می‌گوید تا 60 درصد پروژه پیشرفت نکند اجازه حفر چاه نمی‌دهیم و اداره منابع طبیعی می‌گوید تا چاه آب نداشته باشید، زمین نمی‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار