نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن فضای مجازی را به‌عنوان یکی از موانع انقلاب طراحی کرده است گفت: در جبهه فرهنگی انقلاب نباید مثل جریان‌های سیاسی عمل کرد و باید بخش زیادی از مردم جامعه را در این جبهه به‌کار گرفت.
کد خبر: ۵۴۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 30 December 2017

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی شامگاه جمعه در دیدار با اعضای شورای راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان اظهار داشت: از زمانی که امام راحل پا به عرصه مبارزه گذاشت چند ماموریت را ترسیم کرد که بخشی از این ماموریت با فداکاری مردم ایران انجام شد اما بخشی از آن مانده و فداکاری‌های بیشتری می‌طلبد تا ماموریت کامل شود.

وی با اشاره به اینکه ما باید بستر را برای ظهور امام زمان فراهم کنیم و امام هم همین را می‌خواستند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب این ماموریت را پیگیری می‌کنند گفت: در ماموریت اول انقلاب اسلامی شکل گرفت و در مرحله دوم می‌بایست نظام اسلامی شکل بگیرد و تثبیت شود که هر دو ماموریت انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ماموریت سوم این است که بعد از شکل‌گیری نظام اسلامی باید دولت اسلامی شکل بگیرد و شکل‌گیری دولت اسلامی مشخصات خاص خود را دارد افزود: تشکیل جامعه اسلامی و تمدن اسلامی ماموریت‌های بعدی است و راه انقلاب بسیار طولانی است.

وی با اشاره به اینکه همه این ماموریت‌ها سخت و دشوار است و دشمن در هر لخطه نقشه‌های گسترده طراحی می‌کند تا ما به ماموریت خود نرسیم خاطر‌نشان کرد: فضای مجازی یکی از مشکلات و موانعی است که امروز دشمن طراحی کرده و از طریق این فضا اقدام به انتشار مطالبی میکند تا جامعه ما را به انحراف ببرد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه تئوری‌پردازان غربی به‌دنبال سقوط نظام اسلامی هستند و به این نتیجه رسیدند که خانواده را نابود کنند و برای محور خانواده یعنی مادر نقشه‌ها کشیدند گفت: دشمن تعلیم و تربیت را با محوریت معلم نشانه گرفته و معلمی که سر کلاس درس قرار است با دانش‌آموز ما صحبت کند باید خیلی مراقبت کند.

وی با اشاره به اینکه چهاردهه از انقلاب می‌گذرد و ما امروز اساتید با نگاه انقلابی کم تربیت کردیم افزود: دشمن می‌گوید معلم را که بزنیم تمدن آنها نابود می‌شود و باید در این عرصه و تربیت اساتید انقلابی تلاش ویژه کرد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه خواص جامعه با محوریت فرهیختگان نیز در هدف دشمن قرار دارند تصریح کرد: در جبهه فرهنگی انقلاب نباید مثل جریان‌های سیاسی عمل کرد و باید بخش زیادی از مردم جامعه را در این جبهه به‌کار گرفت.

وی بیان کرد: جریان‌های سیاسی که می‌آیند اینگونه است که هر گروهی رایی از مردم می‌گیرد 50 درصد ظرفیت کشور را به‌کار گرفته و 50 درصد مابقی می‌ماند و با گذشت زمان ظرفیت 50 درصدی خودش هم به نصف می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی انقلاب باید فراسیاسی بوده و هم‌دردها را در جامعه همراه کند گفت: همه کسانی که درد دین و رهبری و نظام دارند را باید وارد جبهه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار