مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری دراستان کرمان با اشاره به اینکه منافقین آرزوی تسلط بر نظام اسلامی را به گور می‌برند گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت تنها راهکار حفظ نظام است.
کد خبر: ۵۴۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 06 January 2018

حجت‌الاسلام علی سازندگی امروز ظهر قبل از خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تبیین ابعاد مختلف اغتشاشات اخیر در کشور گفت: آشوب‌های اخیری که در چند روز گذشته در کشور انجام شد در ادامه فتنه سال 88 است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در این فتنه درگیر شدند به خودشان ظلم کردند گفت: در ظاهر یک آشوبی انجام شده اما در باطن به نفع نظام اسلامی تمام شد و مردم ما را هوشیارتر کرد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری دراستان کرمان با بیان اینکه باید هر چند وقت یک‌بار از این اتفاقات بیافتد تا مردم دشمنان خود را بشناسند افزود: بعضی‌ها اداعای دوستی می‌کنند اما دشمن هستند و باید آنها را شناخت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان یک اعتراض مردمی را اعتراض ملی قلمداد کردند و دنبال منافع خودشان موج ایجاد کردند خاطر‌‌نشان کرد: از مطالبه به‌حق مردم سوء‌استفاده کرده و آشوب‌گری راه انداختند که در نهایت مردم جواب آنها را دادند.

حجت‌الاسلام سازندگی با بیان اینکه آمریکا با تمام ادعایش امروز در مقابل کره شمالی ناتوان شده و در مقابل ایران اسلامی نیز زانو زده است گفت: دنیا فهمیده که مذاکره با آمریکا دیوانگی است و آمریکا دنبال منافع خودش است.

وی با اشاره به اینکه منافقین آرزوی تسلط بر نظام اسلامی را به گور می‌برند افزود: امثال مریم رجوی که در پاریس خوش‌گذرانی می‌کنند، نمی‌توانند برای مردم ایران تصمیم‌گیری کنند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری دراستان کرمان با بیان اینکه مردم ایران بصیر و هوشیار هستند تصریح کرد: در قرآن کریم آمده است که اگر اسلام را یاری نکنیم، خداوند افرادی را منتخب خواهد کرد تا دین اسلام حفظ شود و بر اساس وعده الهی نصرت و پیروزی از آن اسلام است.

وی با اشاره به اینکه دولت باید پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم باشد و یک خانه‌تکانی اساسی در درون خود انجام دهد گفت: همراهی کامل رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خواسته مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار