فرماندار شهرستان بردسیر با اشاره به اینکه بردسیر جزو ۱۰ شهر تولید فولاد در کشور است گفت: به‌زودی مجوز احداث کارخانه چهارم تولید فولاد آلیاژی در بردسیر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 06 January 2018

مجید نجف‌پور امروز در همایش فرهنگی دوستداران کتاب شهرستان بردسیر در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمان اظهار داشت: انسان‌هایی که منشاء تحول فرهنگی در منطقه‌ای بوده‌اند قطعا در عرصه اقتصادی نیز موفق شدند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم همایون صنعتی یکی از افرادی است که هم باعث تحول اقتصادی و هم فرهنگی در شهرستان بردسیر شد گفت: امروز بیش از 30 هزار نفر در شهرستان بردسیر با ابتکار همایون صنعتی و کشت گل محمدی مشغول کار هستند.

فرماندار شهرستان بردسیر با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مردم ناشی از فقر فرهنگی است افزود: سرمایه‌گذاری در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی وجود یک جامعه موفق را رقم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه اگر سرانه مطالعه مردم را افزایش دهیم در عرصه اقتصادی هم موفق خواهیم شد خاطر‌نشان کرد: هر چه سطح علم و آگاهی مردم افزایش پیدا کند پیشرفت بهتری نیز حاصل می‌شود.

نجف‌پور با بیان اینکه شهرستان بردسیر دارای چهار شهر، پنج بخش و حدود 43 هزار نفر جمعیت است گفت: شغل غالب مردم در این شهرستان کشاورزی است و گندم، گل محمدی و گلابی جزو سه محصول شاخص بردسیر هستند.

وی با اشاره به اینکه در نه ماهه گذشته از سال جاری هزار و 127 نفر در شهرستان بردسیر مشغول به کار شده و نام آنها در سامانه رصد ثبت شده است افزود: با این میزان اشتغال‌زایی رتبه اول استان کرمان را به نسبت جمعیت کسب کرده‌ایم.

فرماندار شهرستان بردسیر با بیان اینکه بردسیر جزو 10 شهر تولید فولاد در کشور است گفت: به‌زودی مجوز احداث کارخانه چهارم تولید فولاد آلیاژی در بردسیر گرفته می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار