نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مسئولان باید خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانند، گفت: مدیریت اسلامی در راندمان کارها انقلاب ایجاد می کند.
کد خبر: ۵۵۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 13 January 2018

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان اظهار کرد: امتحان در سختی نیست همیشه گاهی اوقات امتحانات در نعمت های و خیرها است در همه اینها امتحان وجود دارد.

وی افزود: امروزه در موفقیت سه اصل باید مورد توجه قرار گیرد، در اولین اصل باید نیروی انسانی کارآمد و کافی در اختیار داشته باشید چرا که نیروی انسانی دنیا را تحت تاثیر قرار می دهد مانند امام عظیم شان که انقلاب کرد و دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه بودجه دومین اصل موفقیت است، گفت: طرح وقتی عملی می شود که بودجه لازم را داشته باشید و مدیریت و اختیارات در محدوده کاری بسیار مهم است.

امام جمعه کرمان سومین اصل موفقیت را مدیریت و اختیار دانست و  ادامه داد: مدیریت به معنای مدیریت اسلامی است، واقعیت اسلام تبلیغ نشده و در حوزه عملی پیاده نشده است و کارها هر چه بزرگتر می شود این سه اصل مهم تر می شود.

حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد: راه فرار در مدیریت غیر اسلامی وجود دارد در حالیکه مدیریت اسلامی مدیریت از درون است، خدا را حاضر بر اعمال و رفتار خود می بیند این نوع مدیریت اسلامی را در هشت سال جنگ دفاع مقدس تجربه کردیم.

وی یادآور شد: مدیریت اسلامی انقلابی در راندمان کار ایجاد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار