در پی اقدام تحسین برانگیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ، امام جمعه تبریز، مبنی بر حذف نرده‌هایی که صف مسئولان را از مردم در نماز جمعه جدا می‌کند، این هفته شاهد تکرار این اقدام در مشهد و کرمان نیز بودیم.
کد خبر: ۵۵۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۱ 27 January 2018

علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه نماز جمعه این هفته از حذف نرده‌های بین مردم و مسئولان در نماز جمعه شهر کرمان خبر داد و افزود: این اقدام از هفته آینده در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان انجام می پذیرد.
وی حذف نرده‌های بین مردم و مسئولان در نمازجمعه کرمان را تصمیمی از سوی شورای تامین استان کرمان و حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان عنوان کرد و یادآورشد: این اقدام در جهت عدم تفاوت بین مردم و مسئولان در نظام اسلامی اخذ شده است.

استاندار کرمان با اشاره به جایگاه والا و انسانی مردم از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: استان کرمان با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه های امنیتی از امنیت پایداری برخوردار است لذا ضرورتی برای وجود نرده ها در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برای جدا کردن مردم از مسئولین وجود ندارد.

طبعا وجود نرده­ هایی برای جداکردن مسئولین از مردم وجهه مطلوبی در افکار نمازگزاران نداشته است و اقدام برای حذف آن­ها درراستای ایجاد وفاق و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان مؤثر خواهد بود  و امید است  این  امر،موجب نزدیکی هرچه بیشتر خواسته­ های مردم و مسئولان گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار