در پی زلزله 2/5 ریشتری کوهبنان در روز پنج شنبه 30 آذر، خسارت های عظیمی به منطقه وارد شده است. 30 واحد تجاری و یک هزار و 500 واحد مسکونی در کوهبنان تخریب شده است، به حوزه کشاورزی و دامپروری این شهرستان نیز خسارت جدی وارد شده است. حجم بزرگ خسارت به واحدهای مسکونی عزم جدی مسئولان مربوطه را برای اسکان موقت همه آسیب دیدگان می طلبد.
کد خبر: ۵۵۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶ 28 January 2018

در پی زلزله 2/5 ریشتری کوهبنان در روز پنج شنبه 30 آذر، خسارت­های عظیمی به منطقه وارد شده است. 30 واحد تجاری و یک هزار و 500 واحد مسکونی در کوهبنان تخریب شده است، به حوزه کشاورزی و دامپروری این شهرستان نیز خسارت جدی وارد شده است.
حجم بزرگ خسارت به واحدهای مسکونی عزم جدی مسئولان مربوطه را برای اسکان موقت همه آسیب دیدگان می­طلبد.

با توجه به پیش­بینی کاهش شدید دما طی روزهای آینده در استان کرمان لزوم پایان اسکان موقت زلزله زدگان ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلین حسن علیدادی‌سلیمانی نیز بر اسکان موقت زلزله زدگان و جمع آوری کمک های مردمی تأکید نمود و  گفت: مسئولان در هوای سرد بحث اسکان موقت مردم کوهبنان را پیگیری کنند و در فصل هوای گرم بحث بازسازی خانه‌ها را دنبال کنند.

وی گفت: زلزله‌هایی که در سال جاری در کشور اتفاق افتاد و فاصله زمانی زیادی هم بین زلزله استان کرمانشاه و کرمان نبود باعث شد بخش از امدادرسانی پخش شود.

وی با اشاره به اینکه هر چه حضور مردم پر‌رنگتر شود مشکلات مردم زلزله‌زده زودتر قابل حل است افزود: در سراسر استان اعلام شده که در مراسم نماز جمعه هم کمک‌هایی برای مردم زلزله‌زده در کوهبنان جمع‌آوری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار