دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم در حسینیه ثارالله کرمان با حضور حجت السلام حسن علیدادی سلیمانی نماینه ولی فقیه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدرضا علیزاده آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۵۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴ 31 January 2018

نمایشگاه قرآن کریم استان کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان دایر شده و تا 16 بهمن‌ماه جاری همه روزه صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر‌ها از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.

محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز(۱۰ بهمن)در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان هدف از برگزاری رویدادهای قرآنی را ترویج فرهنگ و معارف قرآنی به جامعه و نزدیکی به سبک زندگی اهل بیت دانست و افزود: در همین راستا برنامه هایی متناسب تدارک دیدیم که با مشارکت همه دستگاه های اجرایی استان است.

وی گفت: با افتتاح این نمایشگاه دومین هفته قرآن و عترت استان نیز با اجرای بیش از ۱۶ سوگواره و جشنواره و ۳۵ برنامه توسط مؤسسات مختلف اجرا می شود و ۱۶ بهمن اختتامیه همزمان این دو رویداد خواهد بود؛ تلاش ما با توجه به بررسی نقاط قوت و ضعف سالهای گذشته، این بود که این نمایشگاه جایگاه ویژه ای داشته باشد.

علیزاده افزود: نمایشگاه قرآن و عترت استان در دو بخش نمایشگاهی و فروشگاهی با حدود ۱۵۰ غرفه دایر شده است .
نماینده ولی فقیه در استان نیز در مراسم  افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت ، قرآن را کتاب هدایت انسان خواند و گفت : خداوند در آیات قرآن متناسب با روح و روان انسان نکات دقیق روانشناسی و حقوقی آورده است .
حجت الاسلام علیدادی افزود : در طول تاریخ ابزارهای مختلفی در اختیار بشر قرار داده شده تا پیام قرآن به انسانها رسانده شود و امروز آنچه در نمایشگاهها دیده می شود دستاوردهایی جدید برای همین منظور است و باید دست اندرکاران تلاش کنند از این فرصت برای ترویج قرآن کریم استفاده کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار