اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت:
محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: مهمترین دستاوردهای نمایشگاه تولید 3050 اثر قرآنی و کشف استعدادهای جدید در حوزه قرآن و عترت می باشد.
کد خبر: ۵۶۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ 05 February 2018

به گزارش خبرگزاری تابناک استان کرمان امشب در آیین اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت و دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان کرمان، آقای محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به بیان مهمترین دستاوردهای نمایشگاه پرداخت.
وی با بیان این که یکی از مهمترین دستاوردهای نمایشگاه کشف استعدادهای جدید در حوزه قرآن و عترت است اظهار کرد: نزدیک به 180 نفر در این هفته به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.
علیزاده برگزاری نمایشگاه در 11 شهرستان همزمان با نمایشگاه استانی را از ویژگی های مهم این دوره نمایشگاه دانست که موجب تمرکز زدایی برنامه ها در سطح استان می¬شود.
وی همچنین در ادامه اظهار کرد: نمایشگاه با تولید 3050 اثر قرآنی و همکاری میان حدود 20 نهاد قرآنی به کار خود پایان داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای نمایشگاه را برگزاری برنامه های مشترک میان اهل تشیع و تسنن به خصوص در منطقه ریگان بیان کرد.
علیزاده از برگزاری جشنواره ملی آیات در حوزه قرآنی در سال آینده در کرمان خبر داد و گفت: در روند بیمه فعالان قرآنی تسریع خواهد شد و در حال حاضر 730 نفر فعال قرانی در استان کرمان داریم که بیمه هستند.
در ادامه مراسم مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآنی، آقای مشهدی اظهار کرد: 194 مؤسسه قرآنی و 450 خانه قرآنی در استان کرمان در حوزه قرآن و عترت فعال هستند.
وی با تأکید بر مردمی بودن نمایشگاه اظهار کرد: هرجا کار را به دست مردم بسپاریم به بهترین نحو انجام خواهد گرفت. در ادامه وی افزود بیش از 95 درصد نمایشگاه توسط نهادها و افراد داخلی استان برگزار شدو
مشهدی همچین بیان کرد بیش از 250 هزار نفر از نمایشگاه دیدن کردند و متوسط ارزیابی های مردمی خیلی خوب بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار