فرماندار کوهبنان عنوان کرد
فرماندار کوهبنان گفت: کار آواربرداری تمام ساختمان‌های آسیب دیده نوع اول در کوهنبان به اتمام رسیده و آواربرداری ساختمان‌های‌ نوع دو توسط بنیاد مسکن در حال اجراست.
کد خبر: ۵۶۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳ 06 February 2018

حسین سالاری دوشنبه شب در نشست مشترک امام جمعه و فرماندار کوهبنان با اعضای شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: وظیفه ما خدمتگزاری بی‌منت به مردم است که در حقیقت ولی نعمت و صاحب اصلی انقلاب هستند.

وی ابراز داشت: با توزیع 4 هزار و 728 چادر در بین زلزله‌زدگان، توزیع سوخت رایگان، وسایل گرمایشی، لباس گرم و پتو، اسکان اضطراری انجام شد.

سالاری خاطرنشان کرد: در ادامه کار آوار برداری آغاز شد و امروز تمام ساختمان‌های آسیب دیده نوع اول آواربرداری شدند و کار آواربرداری ساختمان‌های‌ نوع دو توسط بنیاد مسکن در حال اجراست.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: بنیاد مسکن، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و خیریه‌ها و ... وارد کار شدند و خدماتی به زلزله‌زدگان انجام دادند که مهمترین آنان توزیع کانکس بود.

وی ادامه داد: جلسات مختلفی با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار و برای دهستان جور مصوب شد که تسهیلات مانند شهر کوهبنان باشد و برای مستاجران چند راهکار داده شد.

سالاری گفت: برای ساختمان‌های نوع دو هم تلاش کردیم، کانکس در نظر گرفته شود و جلسات مکرری با خیران برگزار شد تا گوشه‌ای از مشکلات زلزله زدگان شهرستان کاهش پیدا کند.

وی تاکید کرد: هر چه سریعتر باید به سمت و سوی ساخت و ساز دائمی حرکت کرده و منازلی استاندارد و مستحکم بنا کنیم، البته مردم باید نسبت به انعقاد قرارداد با بانک‌ها هر چه سریعتر اقدام کنند تا زمستان آینده مردم در منازل خود حضور داشته باشند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار