جانشین فرماندهی انتظامی "نرماشیر"از کشف بیش ۱۰۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در عملیات شب گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹ 07 February 2018

سرگرداسحاق دریجانی گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با تلاش چشمگیر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ،هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محور اصلی شهرستان به یک دستگاه خودرو کامیون کشنده اسکانیا ترانزیت که از سمت شرق کشور به مقصد استان های مرکزی در حرکت بود مشکوک و خودرو را جهت بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.

 وی افزود:ماموران در بازرسی فنی و تخصصی از اسکانیا مقدار ۱۰۰کیلوو ۲۵۰گرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه و حرفه ای در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

 سرگرد"دریجانی" با بیان اینکه با همت و تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان جاده ترانزیت شرق استان را برای سوداگران مرگ ناامن کرده است،بیان داشت:پلیس نرماشیر در این عملیات دو قاچاقچی را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کرد.

 جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با بیان اینکه مواد مخدر علاوه بر تاثیری که بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت دارد،بیان داشت:اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی،فرهنگی،اقصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از ان تهدیدی جدی را برای جامعه محسوب شده و موجب رکود اجتماعی در زمینه های مختلف می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار