نماینده پنج شهرستان رودبار، قلعه‌گنج، فاریاب، منوجان و کهنوج در مجلس شورای اسلامی گفت: دامداری جنوب کرمان به‌خوبی ساماندهی شده و تلفات دام و بیماری‌های دام در این منطقه به حداقل رسیده است.
کد خبر: ۵۶۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶ 07 February 2018

احمد حمزه امروز در بازدید رئیس دامپزشکی کشور از شهرستان رودبار‌جنوب در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: سازمان نظام پزشکی به خوبی کار خود را انجام می‌دهد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف دامپزشی تامین امنیت غذایی سالم مردم است که سازمان دامپزشکی با نظارت دقیق این مهم را برعهده دارد.

نماینده پنج شهرستان رودبار، قلعه‌گنج، فاریاب، منوجان و کهنوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما مرهون زحمات کارکنان دامپزشکی هستیم، بیان کرد: سازمان دامپزشکی در بحث بیماری‌های مشترک بین دام و انسان بسیار خوب کار کرده است.

وی افزود: امروزه با همکاری وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی توانستیم تا حدودی بیماری‌های بین دام و انسان را کنترل کنیم که جای قدردانی دارد.

حمزه با بیان اینکه سازمان دامپزشکی در بحث کمک به اقتصاد خانوار‌ها کمک بسیار بزرگی کرده است بیان کرد: بخش دامداری در جنوب کرمان توسط سازمان دامپزشکی عملکرد بسیار خوبی دارد.

وی با بیان اینکه دامداری جنوب کرمان به‌خوبی ساماندهی شده و تلفات دام و بیماری‌های دام در این منطقه به حداقل رسیده است اظهارداشت: سرویس‌دهی در منطقه گسترده جنوب نیازمند تجهیزات کافی است که می‌طلبد توجه ویژه‌ای به منطقه شود.

نماینده پنج شهرستان رودبار، قلعه‌گنج، فاریاب، منوجان و کهنوج در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: این منطقه 15 هزار نفر شتر و بیش از 80 هزار گاو و گوساله و یک میلیون دام سبک تحت پوشش دارد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار